پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پایان ترم سوم رشته «فیلم‌سازی انیمیشن دو بعدی»

گزارش ژوژمان پایان ترم سوم رشته «فیلم‌سازی انیمیشن دو بعدی»

چهارشنبه 1 بهمن 99

مدرسه اینورس بعد از ظهر ۳۰ دی ماه، میزبان ژوژمان پایان ترم سوم رشته‌ی «فیلم‌سازی انیمیشن دو بعدی» بود. در این ژوژمان هنرجویان آثاری از چهار دوره‌ی طراحی استوری‌بورد، دیجیتال پینتینگ، طراحی کاراکتر و طراحی فضا ارائه کردند و امین حق‌شناس منتور و مدرس رشته همراه با مهناز سلیمان‌نژاد و مهران ایرانلو به عنوان داور، به ارزیابی آثار ارائه شده پرداختند. 

                                                            

هنرجویان این رشته، در این ژوژمان کاتالوگی از فرایند کاری خود تهیه و چند اثر خود را به صورت جداگانه چاپ و ارائه کردند. داوران ژوژمان نیز با تجزیه و تحلیل آثار، به هنرجویان پیشنهادهایی برای بهبود پروژه‌ها دادند و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف هر یک، برای درک بهتر، آثار هنرمندان مطرح این رشته را متناسب با استایل شخصی هر فرد، معرفی کردند.

                                                            

مهناز سلیما‌‌ن‌نژاد مدرس ترم قبل دوره طراحی فضا به بررسی آثار ارائه شده هنرجویان پرداخت و گفت: به اعتقاد من هنرجویان این رشته پیشرفت محسوسی نسبت به ترم قبل داشتند و برخی از آنها حتی به دیزاین و استایل شخصی خود رسیده‌اند که این نکته بسیار قابل تامل است.

                                                            

امین حق‌شناس منتور این رشته و مدرس دوره‌ها نیز در این ژوژمان گفت: در ترم سوم این رشته تمرکز بر روی طراحی فضا و کاراکتر با تکنیک دیجیتال پینتینگ بوده که از مراحل پایهای و مهم در ساخت انیمیشن هستند. هنرجویان برای طراحی کارکتر و رسیدن به فضا و استایل شخصی، از ارجاعات تصویر متنوعی بهره برده بودند؛ این کاراکترها در ترم آینده در استوری‌ریل‌ها و انیمیشن‌های کوتاه هنرجویان مورد استفاده قرار میگیرند.

                                                            

مهران ایرانلو نیز که به عنوان داور در این ژوژمان حضور داشت، با اشاره به کیفیت آثار ارائه شده هنرجویان گفت: هنرجویان در کنار کیفیت قابل قبول آثار ارائه شده، توانایی و مهارت خوبی هم در پرزنت کردن و ارائه پروژه خود پیدا کردند که نکته قابل توجهی است.

                                                            

در پایان این ژوژمان داوران بعد از ارزیابی و بررسی کامل آثار ارائه شده، بازخوردهای لازم را به هنرجویان ارائه و نمرات هر یک را ثبت کردند. آثار هنرجویان در این ژوژمان به زودی در شبکه‌های اجتماعی مدرسه اینورس منتشر خواهد شد.