پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه»

گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه»

یکشنبه 2 تیر 98

ژوژمان پایان دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه»، جمعه 31 خرداد در مدرسه فشن اینورس، با حضور حمید شمس (مدرس دوره)، هنرجویان و علاقه‌مندان برگزار شد. در این ژوژمان هنرجویان نمونه‌کارهای نهایی خود را ارائه کرده بودند.



نمونه‌کار نهایی هنرجویان شامل لباس‌هایی بود که به روش Fashion Engineering تولید شده‌اند. در این روش طراحی و چاپ پارچه بر اساس الگوی لباس انجام می‌شود. همچنین برخی از هنرجویان تعدادی شال و روسری چاپ‌شده به روش دیجیتال را هم به نمایش گذاشته بودند. علاوه بر این‌ها تکه پارچه‌هایی چاپ‌شده از کارهای در طول ترم هنرجویان هم ارائه شده بود.




حمید شمس، مدرس دوره، با تاکید بر کیفیت آثار، کارهای هنرجویان را در سطح قابل ارائه به بازار دانست. به گفته او، هنرجویان با آموخته‌هایشان از این دوره، می‌توانند به‌عنوان یک طراح وارد صنعت چاپ دیجیتال بشوند. همچنین می‌توانند برند خودشان را داشته باشند و در زمینه پوشاک به طراحی روسری، مانتو، لباس شب، کیف و کفش، کراوات، لباس ورزشی و ... پرداخته و در زمینه دکوراسیون خانه پرده، پارچه مبلمان و کوسن طراحی کنند.




نمایش این آثار تا روز پنجشنبه 6 تیر ادامه خواهد یافت. شما می‌توانید با حضور در مدرسه فشن اینورس از آثار ارائه‌شده در این ژوژمان دیدن کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر به صفحه اختصاصی دوره «طراحی و چاپ دیجیتال پارچه» مراجعه نمایید.