پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
یازده سالگی مدرسه اینورس

یازده سالگی مدرسه اینورس

یکشنبه 17 آذر 98

اینورس 1+10

امروز مدرسه اینورس 11 ساله می‌شود. جشن یازده سالگی اینورس فرصتی است تا به هم یادآوری کنیم کنار هم بودن و همدلی اعضای خانواده اینورس، نهال زیبای آرزوهامان را به درخت تنومند کنونی تبدیل کرده؛ درختی که با ریشه‌هایی عمیق در برابر بزرگ‌ترین طوفان‌ها هم یارای ایستادن دارد.


در این سال‌ها، مدرسه اینورس در هنر و دیزاین جایگاه فوق‌العاده‌ای کسب کرده و جریان‌ساز این حوزه‌ها محسوب می‌شود. اما این جایگاه‌ها و حتی ورود به حیطه‌هایی جدید و جریان‌سازی در آن‌ها نیز، اینورس را راضی نکرده و حس سیری‌ناپذیری و جنب و جوش اینورس برای ماجراجویی‌های تازه را آرام نمی‌کند. اینورس هر روز در اندیشه ارزش‌آفرینی بیش‌تر و انجام کارهایی ثمربخش‌تر است. ورود به دومین دهه، می‌تواند فرصت و بهانه‌ای باشد برای مسیری نو و ماجراجویی‌هایی تازه. 


ده+یک سالگی اینورس برابر است با اینورس به‌علاوه یک ماجراجویی نو.


11 سال با اینورس

از 17 آذر 87، لحظاتی خوشی را در کنار هم سپری کردیم. لحظاتی که بدان می‌بالیم. راه‌اندازی مدرسه هنر و دیزاین، تدارک و طراحی بیش از 100 دوره مختلف، حضور هزاران هنرجوی موفق، همکاری با بیش از 150 مدرس، همکاری با تیم ثابت 30 نفری، برگزاری صدها ورکشاپ، راه‌اندازی رشته‌ها، برگزاری سه دوره از رویداد بزرگ هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW، ورود به حیطه‌های بین رشته‌ای و ورود به حیطه کسب و کار و ... تنها بخشی از روزهای خاطره‌انگیز اینورس در این 11 سال است.









INVERSE+ONE

بعد از 11 سال، به همه ثابت شده که اینورس دیگر یک آموزشگاه نیست، اینورس یک تفکر، یک جریان و یک رویکرد است. رویکردی که رشد و حتی حیاتش در گرو حرکت در راه‌هایی جدید، ایجاد مسیرهایی تازه و خلق بسترهایی نو است.


امسال 11 سالگی مدرسه اینورس همزمان خواهد بود با تولد یک ماجراجویی تازه.


مدرسه اینورس در یازدهمین روزِ یازدهمین سالگرد تولد خود، خبر از رویش یک شاخه بزرگ خواهد داد. برای اطلاع از این ماجرا تا 11 روز آینده همراه ما باشید.