پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان دوره «طراحی و دوخت کیف‌های دست‌دوز»

گزارش ژوژمان دوره «طراحی و دوخت کیف‌های دست‌دوز»

دوشنبه 26 فروردین 98

ژوژمان دوره «طراحی و دوخت کیف‌های دست‌دوز» در تاریخ 23 فروردین ماه در گالری مدرسه فشن اینورس، با حضور علاقه‌مندان  این صنعت، مدرسین و هنرجویان دوره برگزار شد.  



در این ژوژمان دست‌ساخته‌های هنرجویان به معرض عموم گذاشته شد. به گفته مدرسین دوره، مونا افروغ و فاطمه صبری، تنوع مدل و طرح کیف‌ها بسیار بالاتر از انتظار بوده است. هنرجویان در کنار طراحی و اجرای یک کیف پول به عنوان پروژه دوره، انواع الگوها و مدل‌های آموزش دیده مانند کوله پشتی، کیف دیپلمات مردانه، کیف‌های دهان فلزی – دکتری و ... را اجرا و به عنوان یک کالکشن به نمایش گذاشتند. از ویژگی‌های بارز این ژوژمان می‌توان به تنوع مدل‌ها و متریال‌های استفاده شده اشاره کرد. 



متریال استفاده شده در کیف‌ها شامل چرم، پوست و پارچه بوده که در طی دوره نحوه تهیه آنها توسط مدرسین به هنرجویان آموزش داده شده است. تسلط بر انواع متریال‌های یاد شده به هنرجو این امکان را می دهد که بر حسب سلیقه شخصی خود استایل دلخواهش را خلق کند. 

ارائه اولین نمونه کارهای هنرجویان در کنار کارهای نهایی آنها از جذابیت‌های این ژوژمان به شمار می رود، زیرا روند رشد هر یک از هنرجویان را بصورت کامل نمایان می کند. 



خلق کیف‌های دست‌دوز نیازمند صبر و دقت بسیار است. بر خلاف فرایند کار با چرخ، خلق کیف دست‌دوز محدودیتی نداشته و به همین دلیل نتیجه نهایی می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. 


لازم به ذکر است که این رویداد تا چهارشنبه 28 فروردین دایر می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک دست‌ساخته‌های هنرجویان این دوره را مشاهده کنند. 


همچنین برای آشنایی بیشتر با این دوره یا ثبت نام آن می‌توانید اینجا کلیک نمایید.