پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
به کمک یادگیری ماشینی ویژگی‌هایی جادویی به After Effects و Premiere اضافه می‌شود

به کمک یادگیری ماشینی ویژگی‌هایی جادویی به After Effects و Premiere اضافه می‌شود

یکشنبه 8 تیر 99

Adobe امکانات جدیدی را برای نرم‌افزارهای ویرایش ویدئوی خود معرفی کرده است. این قابلیت‌ها بر خلاف آپدیت‌های جدید فوتوشاپ و Illustrator و InDesign، هنوز در دسترس نیستند اما به زودی منتشر خواهند شد.

ابزارهای جدید بر پایه تکنولوژی یادگیری ماشین ادوبی با نام Sensei است. Premiere Pro قابلیت شناسایی برش‌ها در ویدئو را به دست خواهد آورد و به کمک آن تایم‌لاینی از برش‌ها یا نشان‌گذاری‌ها ایجاد می‌کند. این ویژگی برای زمانی ایده‌آل است که پروژه‌ای را حذف کرده‌اید و تنها خروجی نهایی را در اختیار دارید و یا روی متریالی آرشیو شده کار می‌کنید.



نسخه نسل دوم از Roto Brush در After Effects این قابلیت را در اختیار شما می‌گذارد تا به صورت خودکار آبجکت‌ها را از پس‌زمینه استخراج کنید. کافی است روی سوژه مورد نظر اشاره کرده تا شخص یا شیء مورد نظر از میان صحنه تشخیص داده شده و استخراج شود.

Primiere Rush نیز ویژگی Reframe خودکار را از Primiere Pro به ارث خواهد برد که نواحی کلیدی ویدئو را تشخیص می‌دهد و زمانی که نسبت ابعاد تصویر تغییر می‌کند، کادربندی را به صورت خودکار، اطراف آن قسمت انجام می‌دهد. به طور مثال می‌توان از این قابلیت در زمان ساخت نسخه مربعی از یک ویدئو برای استفاده در اینستاگرام و فیسبوک استفاده کرد.