پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
پروتکل‌های بهداشتی مدرسه اینورس

پروتکل‌های بهداشتی مدرسه اینورس

دوشنبه 12 خرداد 99

مدرسه اینورس همواره توجه ویژه‌ای به سلامت هنرجویان، مدرسان و اعضای تیم خود داشته است. در این راستا پس از وقفه نسبتاً طولانی با فراهم شدن شرایط قصد دارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین توجه دقیق به موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی، کلاس‌های حضوری خود را از تاریخ 17 خرداد آغاز کند. در این راستا و برای سلامت هنرجویان برخی تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده که رعایت آنان برای هنرجویان کاملاً الزامی است.

پروتکل‌های بهداشتی ورود به مدرسه اینورس عبارتند از:


  1. پوشیدن ماسک از لحظه ورود تا لحظه خروج از مدرسه اینورس الزامی است.
  2. حتماً قبل از ورود به فضای داخلی مدرسه، دست خود را به طور کامل با الکل ضدعفونی کنید. الکل ضدعفونی، در کنار در ورودی مدرسه قرار گرفته است.
  3. برای جلوگیری از تجمع هنرجویان در فضای عمومی مدرسه، کلیه زمان‌های استراحت مابین کلاس‌ها توسط مدرسه تعیین می‌شود و همه هنرجویان در زمان استراحت می‌بایست کلاس را ترک کنند.
  4. برای گردش هوای مناسب در کلاس‌ها، در و پنجره‌ها در طول کلاس بسته نمی‌شوند، بنابراین لازم است به جهت حفظ آرامش سایر هنرجویان، در حیاط سکوت کامل را رعایت کنید.
  5. به دلیل باز بودن پنجره کلاس‌ها، استعمال سیگار در سراسر حیاط ممنوع است. برای کشیدن سیگار می‌توانید به کوچه مراجعه کنید.


بدیهی است عدم توجه هنرجویان به این موارد از طرف مدرسه اینورس به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. زیرا علاوه بر خود، سلامت دیگر هنرجویان نیز با خطر مواجه شده و اینورس در این راستا خود را مسئول می‌داند.

از توجه شما به این موارد، پیشاپیش سپاس‌گزاری می‌کنیم و امیدواریم آغاز مجدد آموزش، برای شما با سلامتی همراه باشد.