پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
فراخوان ارسال آثار برای دهمین جشنواره استاپ‌موشن StopTrik

فراخوان ارسال آثار برای دهمین جشنواره استاپ‌موشن StopTrik

جمعه 6 تیر 99

فرآیند ثبت درخواست و ارسال آثار برای دهمین جشنواره استاپ‌موشن StopTrik آغاز شده است. در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر شده، آمده است: در مقطع زمانی نامتعارف از سال 2020، از شما دعوت می­کنیم تا به دهمین دوره از جشنواره­ فیلم‌های انیمیشن استاپ‌موشن بپیوندید. رویداد StopTrik IFF گردهمایی است که به فیلم‌های کوچک و خانگی استاپ‌موشن و تجربه‌های منحصربه‌فرد در این عرصه می‌پردازد.


موارد مهم: ما آماده‌ دریافت آثار جذاب استاپ‌موشنی هستیم که در بازه‌های زمانی 2018 الی 2020 ساخته شده باشند. همچنین مفتخریم که انیمیشن‌هایی با تکنیک‌های سنتی و دستی سه بعدی را از شما دریافت کنیم. اما در صورت وجود تکنیک‌های ترکیبی همچنان پذیرای آثار شما خواهیم بود. رقابت­های “The International Stop Motion Competition”  و  “The Borderlands Competition” توسط بهترین داوران، یعنی مخاطبان جشنواره داوری خواهند شد. 

جشنواره StopTrik آماده‌ دریافت آثار استاپ‌موشن /puppet clay/ cut-out/ objects/ loose materials/ pixilation و ... است.



تمامی فعالان این عرصه از جمله، حرفه‌ای‌ها، هنرجویان، مشتاقان و علاقه‌مندان می‌توانند عضوی از دهمین سالگرد StopTrik باشند و انیمیشن‌های خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند. به طور کلی، هدف این جشنواره شناخت انواع استاپ‌موشن و برگزاری بحث‌های هنری است.


برگزاری رقابت‌های“International Stop Motion Competition” و  “The Borderlands Competition”در Maribor در تاریخ 8 -11 اکتبر 2020 و 6 – 8 نوامبر در Lodz خواهد بود.

ما یادآوری می‌کنیم که در شرایط غیر‌قابل‌پیش‌بینی کنونی، انتظار وقوع هر تغییر ناگهانی را داریم. بر همین اساس برنامه جایگزین ما، برگزاری جشنواره به صورت آنلاین خواهد بود. تمامی تصمیمات پیرامون ورژن آنلاین، بعد از اعلام اولیه نامزدهای جشنواره بررسی می‌شود.

برای ارسال آثار و شرکت در این جشنواره تا تاریخ 16 اگوست فرصت دارید. ارسال آثار به جشنواره رایگان است.



فیلم‌های ارسالی شما باید حداکثر 30 دقیقه و بعد از تاریخ اول ژانویه 2018 تولید شده باشند. تحویل نسخه فیلم به همراه اسناد امضا شده (آیین‌نامه، فرم ورود) شرط ثبت‌نام موفق شماست. برای ثبت‌نام می‌توانید یا از فرم آنلاین موجود در www.stoptrik.com استفاده کرده و یا فایل‌ها را به صورت آنلاین ارسال کنید. (لطفا به آدرس [email protected] ایمیل زده و مدارک خواسته شده و لینک دانلود فیلم از طریقwetransfer.com, dropbox.com  و ... را ارسال نمایید.)


برای کسب اطلاعات بیش‌تر به www.stoptrik.com مراجعه کنید.