پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
طراحی هویت آناناس Pinkglow توسط آژانس برندینگ Born & Bred

طراحی هویت آناناس Pinkglow توسط آژانس برندینگ Born & Bred

سه شنبه 9 دی 99

آژانس برندینگ Born & Bred، هویت برند جدیدترین میوه‌ دنیا – آناناس صورتی – را طراحی و شعار «جواهر جنگل» را برای آن انتخاب کرده که نشان‌دهنده‌ کمیابی و باارزش بودن آن است.


کمپانی Fresh Del Monte برای توسعه‌ آناناس صورتی خود، ۱۶ سال زمان صرف کرده است. این میوه‌ جدید به جز طعم شیرین‌‌تر و بافت آب‌دارتر، دارای لیکوپن (رنگدانه‌هایی که باعث قرمزی گوجه‌فرنگی می‌شود) است که باعث می‌شود مانند یاقوت بدرخشد. این آناناس‌ها منحصرا در مزرعه‌ای خاص در کاستاریکا کشت شده و مشتریان برای خرید آن می‌بایست به صورت آنلاین اقدام کنند.



تاج این آناناس‌ها برای کاشت آناناس‌های جدید بریده می‌شود. طراحان متوجه این مشکل شده و تصمیم گرفتند داستانی را حول تاج این میوه شکل دهند.



بحران کرونا باعث شد که برند Fresh Del Monte مجبور شود تا استراتژی فروش مستقیم به خریدار را در پیش بگیرد، روشی که در طی ۱۳۴ سال قدمت خود، نیازی به آن پیدا نکرده بود.


خیلی سخت بود که مشتریان، نام «آناناس صورتی» را روی این محصول نگذارند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد که برای آن نامی راحت انتخاب شود که کلمه‌ی «صورتی» در ابتدای آن برجسته باشد. در نهایت نام «Pinkglow» برگزیده شد که با محصول دیگر کمپانی به نام «Honeyglow» (نوعی آناناس شیرین) ارتباط داشت. برای شناخت بهتر برند Fresh Del Monte، نام آن به عنوان کمپانی مادرِ Pinkglow، روی لوگوی آن درج شده است.


Kyle Merwin، هم‌بنیان‌گذار و مدیر استراتژی آژانس Born & Bred، هدف اصلی خود از این طراحی هویت را جلب توجه مشتریان و ایجاد اشتیاق در آن‌ها برای محصولات بعدی Fresh Del Monte بیان کرده است.