پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
Comic-Con@Home در جذب مخاطبان ناکام ماند

Comic-Con@Home در جذب مخاطبان ناکام ماند

سه شنبه 14 مرداد 99

بر خلاف اینکه نمایشگاه Comic-Con هر ساله جزو پرطرفدارترین رویدادهای سال است اما گویا این شوق و شور برای رویداد آنلاین Comic-Con@Home وجود ندارد.


بررسی‌ها نشان می‌دهد که توییت‌هایی که Comic-Con در آن‌ها منشن شده است نسبت به رویداد سال گذشته ۹۵ درصد کاهش داشته است. توییت‌ها درباره ۱۰ رویداد برتر تلویزیونی نیز در مقایسه به سال ۲۰۱۹ افت شدید ۹۳ درصدی داشته است و حسابی برگزارکنندگان رویداد را ناامید کرده است.


با وجود اینکه رویداد امسال نسبت به سال‌های گذشته، میزبان نام‌های بزرگ زیادی نبود اما همچنان برنامه‌های بزرگی در آن برگزار شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به پنل Walking Dead با حضور تعداد زیادی از عوامل اصلی اشاره کرد. پنل دنیای سینمایی Star Trek نیز برگزار شد که Star Trek Discovery و برنامه انیمیشنی جدید Star Trek: Lower Decks را شامل می‌شد. در پنل دیگری نیز بازیگر پرطرفدار، Charlize Theron به گفت‌وگویی طولانی پرداخت.


از دلایل این افت مشارکت طرفداران می‌توان به حذف شدن امکان تعامل آن‌ها با سازندگان مورد علاقه‌شان اشاره کرد. تمام پنل‌های این رویداد به صورت از پیش ضبط شده بودند و حتی در یوتیوب این پنل‌ها نیز قابلیت ثبت نظر غیرفعال بود.


اگرچه در سالی که بیشتر رویدادها لغو شدند، برگزاری آنلاین Comic-Con اتفاق خوبی بود اما استقبال ناامیدکننده هواداران نشان داد که پر کردن جای جادوی رویدادهای حضوری تا چه میزان سخت است.