پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
اطلاع‌رسانی هفته هنرهای دیجیتال اینورس‎

اطلاع‌رسانی هفته هنرهای دیجیتال اینورس‎

شنبه 21 اردیبهشت 98

در سال 93 رویدادی تحت عنوان «هفته هنرهای دیجیتال» در مدرسه اینورس برگزار گردید. هدف اولیه این رویداد معرفی هنرمندان دیجیتال به مخاطبان و ایجاد فضایی برای آشنایی بیشتر با این حوزه بود. در سال 97 این رویداد پربارتر از قبل، در 7 موضوع متفاوت و با حضور افراد شناخته شده در این حوزه برگزار گردید. اکنون، خرسندیم که برگزاری این رویداد، جریان‌ساز بوده و دیگر همکاران‌مان نیز اقدام به برگزاری رویدادهای مختلف در این زمینه کرده‌اند.



امسال «هفته هنرهای دیجیتال اینورس» در تیر ماه برگزار خواهد شد. شروع این هفته از 14 تیر و پایان آن 21 تیر خواهد بود. موضوع و محوریت هر یک از روزهای این هفته بدین ترتیب خواهند بود:



روز جمعه، 14 تیر: Graphic Design

روز شنبه، 15 تیر: Animation

روز یکشنبه، 16 تیر: Illustration

روز دوشنبه، 17 تیر: VFX

روز سه‌شنبه، 18 تیر: Photography

روز چهارشنبه، 19 تیر: Advertisement

روز پنجشنبه، 20 تیر: Fashion

روز جمعه، 21 تیر: Art & Technologies




دغدغه‌ای که همیشه با ما همراه بوده عدم تکرار و همواره رو به جلو حرکت کردن است. بر همین اساس، امسال رویدادی کاملا متفاوت از لحاظ کیفی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. کیفیتی که در ذهن پروراندیم نیاز به فضای مناسب و تجهیزات کافی داشت. بنابراین امسال این رویداد در سالن سینما آستارا برگزار خواهد شد.



موضوعات هر کدام از برنامه‌های پیش رو، بر اساس خلاءهای موجود در بازار و حوزه آموزش انتخاب شده است. در هر برنامه سعی داریم فضایی جدید را به همراه مخاطبین خود کشف کنیم. این کشف نیاز به راهنمایانی توانا دارد. به همین منظور برای اکتشاف در هر یک از موضوعات این هفته، موفق‌ترین افراد هر حوزه همراه ما خواهند بود.



همچنین فرایند کشف، انتقال و دریافت تجربه در هر مسیری ممکن نخواهد بود. پس برای ساخت مسیری مناسب تصمیم گرفتیم که نسبت به دو رویداد برگزار شده قبلی، دست به ساختارشکنی بزنیم. نحوه روایت امسال ما یکنواخت نخواهد بود. در ادامه تنوع ارائه برنامه‌های این هفته شرح داده خواهد شد:



نقد و بررسی

در برنامه‌های «نقد و بررسی» با به روزترین آثار مطرح شده هر حوزه بواسطه متخصصین آن آشنا خواهیم شد و به بررسی خواهیم پرداخت. در کنار بررسی این آثار توسط ارائه دهندگان این بخش، با نقد حرفه‌ای یک اثر نیز آشنا خواهیم شد.




Artist Talk

این برنامه با رویکرد آشنایی بیشتر مخاطبان با افراد و مجموعه‌های فعال در زمینه‌‌های مرتبط طراحی شده است. این برنامه بستری برای انتقال تجربه افراد موفق هر حوزه خواهد بود. از امکان‌‌‌های دیگر این برنامه می‌توان به شناخت آثار مطرح در داخل کشور، اطلاع از تفکر پشت آثار، آگاهی از سطح استاندارد مورد نیاز برای فعالیت حرفه‌ای و شناخت بازار اشاره کرد.




Lecture

این برنامه یکی از برنامه‌های اصلی آموزشی بوده که به منظور انتقال دانش روز دنیا در زمینه‌‌ی مربوطه طراحی شده است. محتوای این برنامه با در نظر گرفتن شرایط آموزشی و نگاه به بازار کار انتخاب شده و مخاطب را با حیطه‌های جدید یک عرصه آشنا می‌کند.




Talk

این برنامه به گفتار‌‌ها‌‌‌‌یی در راستای روشن کردن زمینه‌‌های جدید و نو‌آور در حیطه‌‌های مرتبط اختصاص پیدا می‌کند؛ از سوی دیگر این برنامه بستری برای انتقال تجربه فعالان حوزه‌های مختلف در ایران و خارج از کشور خواهد بود. در کنار بار آموزشی این بخش، به سطح استاندارد مورد نیاز برای فعالیت حرفه‌ای، شناخت بازار و تعامل با مخاطب و کارفرما در این برنامه اشاره خواهد شد.




Performance

برنامه‌های «Performance» نیز رویارویی بیواسطه‌ای با عملکرد افراد سرشناس حوزه‌های مطرح شده خواهد بود. این برنامه به منظور انتقال دانش روز و علم کاربردی در حیطه‌ی مربوطه طراحی شده است. محتوای این برنامه شامل آشنایی با تکنیک‌های کاربردی چه در اجرا و چه در پیشبرد کار خواهد بود.




منتظر اطلاع‌رسانی ما در مورد جزئیات این رویداد و شروع ثبت‌نام آن باشید.