پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
رونمایی از لوگوی جدید KIA

رونمایی از لوگوی جدید KIA

دوشنبه 13 بهمن 99

لوگوی جدید کمپانی Kia Motors در یک نمایش آتش‌بازی به وسیله‌ی تعداد زیادی پهپاد، معرفی شد. این نمایش، رکورد بزرگترین آتش‌بازی توسط وسایل نقلیه‌ی بدون سرنشین را شکست.


لوگوی جدید شامل اسم برند بوده که با فونتی زاویه‌دار نوشته شده و برای القای حس دست‌نویس بودن، حروف به یکدیگر متصل شده‌اند.


این کمپانی بیان می‌کند که توسعه‌ی لوگوی جدید با فرمی شبیه امضای دست‌نویس، نمایانگر تضمین قول برند توسط Kia است.



خط ریتمیک و پیوسته‌ی لوگو، نشانگر تعهد Kia برای به ارمغان آوردن لحظاتی الهام‌بخش بوده و تقارن لوگو، اعتماد به نفس را نشان می‌دهد. حرکات صعودی، نماد جاه‌طلبی رو به افزایش Kia و مهم‌تر از آن، چیزی که به مشتریان ارائه می‌کند، است.


طبق اعلام این شرکت خودروسازی، این لوگو برای نمایش ارزش‌ها و اهداف جدید این برند طراحی شده که شامل تمرکز بر ساخت خودروهای الکتریکی و دیگر خدمات حمل و نقلی است که فراتر از خودروهای سنتی عمل می‌کنند.



رونمایی از لوگوی جدید، در ادامه‌ی استراتژی بلندمدت کسب‌وکار Kia به نام «Plan S» که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود، انجام شده است.


با این لوگوی جدید، Kia Motors به دسته‌ی خودروسازانی مانند Vauxhall، Toyota، Nissan و BMW پیوست که به تازگی در برند خود تغییراتی ایجاد کرده و لوگوهای جدید خود را در سال ۲۰۲۰ رونمایی کردند.