پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
چطور از مدرسه اینورس تخفیف بگیریم؟

چطور از مدرسه اینورس تخفیف بگیریم؟

پنجشنبه 10 بهمن 98

مدرسه اینورس به پاس همراهی همیشگی مخاطبان خود، طرح‌های ویژه‌ تخفیفی را برای آنان در نظر گرفته است. مخاطبان مدرسه اینورس می‌توانند در مدت معین، با شرایط بهینه و قیمت‌هایی پایین‌تر، از خدمات مدرسه اینورس بهره‌مند شوند. این طرح‌های ویژه شامل سه طرح بهره‌مندی از تخفیف مدرسه آنلاین برابر با میزان خرید تقویم 1399، استفاده بهینه از خدمات آموزشی مدرسه آنلاین اینورس و دریافت هدایای 100 تا 200هزار تومانی نوروز 99 می‌باشد.


1- بهره‌مندی از تخفیف مدرسه آنلاین برابر با میزان خرید تقویم 1399

اولین راه استفاده از طرح‌های ویژه تخفیفی مدرسه اینورس، بهره‌مندی از تخفیف مدرسه آنلاین برابر با میزان خرید تقویم 1399 است. قیمت تقویم 1399 در مرحله پیش‌خرید، به جای 80هزار تومان، تنها 49هزار تومان است. با پیش‌خرید هر تقویم به قیمت 49هزار تومان، به همان میزان (49هزار تومان) از تخفیف دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس برخوردار می‌شوید. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در تعداد خرید تقویم و بهره‌مندی از این تخفیف وجود ندارد.


کسب اطلاعات بیش‌تر و بهره‌مندی از این تخفیف



2- استفاده بهینه از خدمات آموزشی و شرکت در دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس

دومین راه بهره‌مندی از طرح‌های ویژه تخفیفی مدرسه اینورس، استفاده بهینه از خدمات آموزشی و شرکت در دوره‌های آنلاین مدرسه اینورس است. مدرسه اینورس، با افتتاح مدرسه آنلاین خود، علاوه بر آموزش بدون مرز، پکیج‌های آموزشی خود را با هزینه‌هایی پایین‌تر، همراه با استاندارد مدرسه اینورس به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. هزینه دوره‌های آنلاین بین یک سوم تا یک پنجم قیمت دوره‌های حضوری است و در تمام نقاط جهان نیز در دسترس است.


کسب اطلاعات بیش‌تر و حضور در دوره‌های آنلاین



3- بهره‌مندی از هدایای نوروزی مدرسه اینورس به ارزش 100 تا 200هزار تومان

سومین راه استفاده از طرح‌های ویژه تخفیفی مدرسه اینورس، بهره‌مندی از هدایای نوروزی مدرسه اینورس به ارزش 100 تا 200هزار تومان است. این طرح ویژه، منحصر به هنرجویان مدرسه اینورس است. در این طرح، هنرجویانی که از ابتدا تاکنون حداقل در یکی از رشته‌ها یا دوره‌های مدرسه اینورس شرکت کرده‌اند، علاوه بر کارت تبریک سال نو، هدایای نوروزی به ارزش 100 تا 200هزار تومان دریافت می‌کنند. مبلغ این هدایا به صورت تصادفی و با چاشنی شانس در نظر گرفته می‌شود. به دلیل اینکه این هدایا به آدرس پستی هنرجویان ارسال می‌شود، آنان باید با ورود به حساب کاربری، اطلاعات آدرسی خود را به دقت به‌روزرسانی کنند. تنها هنرجویانی می‌توانند این هدایا را دریافت کنند که مرحله به‌روزرسانی و تائید آدرس را در وب‌سایت مدرسه اینورس طی کرده باشند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره نحوه دریافت کارت تبریک و هدایای نوروزی به لینک زیر مراجعه کنید.


دریافت هدایای نوروزی مدرسه اینورس