پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش مراسم رونمایی از دنیای جدید اینورس

گزارش مراسم رونمایی از دنیای جدید اینورس

جمعه 12 دی 99

روز گذشته مدرسه اینورس با ارائه یک مدل آموزشی منحصربه‌فرد، از دنیای جدید خود رونمایی کرد. در این مراسم که به صورت آنلاین برگزار شد، علیرضا اردوبادی موسس مدرسه اینورس به تشریح دوره تازه فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.


*میزبانی اینورس از 12000 هزار هنرجو

علیرضا اردوبادی در این مراسم با اشاره به تجربیات آموزشی ۱۲ ساله مدرسه اینورس گفت: در طول این سال‌ها، مدرسه اینورس ۳ بار تغییرات اساسی داشته و با توجه به کاستی‌های گذشته و نیازهای جدید، امروز از چهارمین تغییر و به عبارتی از بزرگترین تغییر اینورس برای ورود به دنیای جدید رونمایی می‌کنیم. از امروز کلیه کلاس‌های حضوری مدرسه اینورس، تنها به هنرجویانی تعلق دارد که می‌خواهند یک قدم جدید بردارند و پروژه‌های عملی را تجربه کنند. دوره‌های حضوری اینورس فقط در سطح پیشرفته و MasterClass خواهد بود.


*بوتکمپهای اینورس

بوت‌کمپ‌ها برنامه‌هایی هستند که در آن هنرجویان طی ۳ تا ۴۵ روز به اجرای پروژه می‌پردازند. در بوت‌کمپ‌ها هم منتور و هم مدرس حضور دارند و از روز اول همه افراد یک پروژه عملی با تمام جزئیات را اجرا کرده و طی آن اثری حرفه‌ای تولید می‌کنند. اثری که قابل استفاده در Portfolio حرفه‌ای خواهد بود.


*سیستم کار محور اینورس

علیرضا اردوبادی در بخش دیگر از این رویداد آنلاین از سیستم کار محور مدرسه اینورس نیز رونمایی کرد و گفت: سیستم کار محور یک مدل آموزشی کاملا جدید است که پیش از این در آموزش‌های هنری، دیزاین و فشن ارائه و اجرا نشده است. در سیستم آموزشی کار محور هنرجو یک Full-time Student است که همراه Art director و Mentor به صورت هفتگی و منظم در یک محیط کاری کاملا حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این سیستم، پروژه‌ی کارفرمایان تراز اول و مطرح، به هنرجویان سپرده می‌شود و به آن‌‌ها آموزش‌هایی در زمینه Soft Skill و Hard Skill داده می‌شود. هنرجو حین انجام پروژه با نقطه ضعف‌های خود آشنا می‌شود و با کمک منتورها آن‌ها را برطرف می‌کند. علاوه بر این، هنرجو در این سیستم می‌تواند کسب درآمد ‌کند.


*الزامات ورود به بوتکمپها و دورههای کارمحور 

برای ورود به بوت کمپ‌ها، هنرجویان باید دوره‌های آنلاین را گذرانده و در آن‌ها امتیاز خوبی کسب کنند. برای شرکت در بعضی بوت‌کمپ‌ها نمره A و در بعضی دیگر نمره B حداقل نمره قابل قبول خواهد بود. 


وجود پیش نیاز باعث می‌شود تا افرادی که در برنامه‌های حضوری شرکت می‌کنند، هم‌سطح بوده و علاوه بر این، آموزش‌های اولیه را با هزینه‌ای کمتر بگذرانند.


برای ورود به سیستم کار محور نیز، هنرجو باید رشته‌های آنلاین را گذرانده باشد و بعد از کسب امتیاز لازم، برای دوره‌های کارمحور Apply کند. هنرجو بعد از شرکت در مصاحبه و پذیرش در این سیستم، می‌تواند به این دنیای جدید وارد شود.


*ارائه تمام رشتههای مدرسه اینورس به صورت آنلاین

هر ساله صدها نفر برای مصاحبه در رشته‌های اینورس حضور پیدا می‌کردند ولی فقط ۱۲ نفر امکان ورود به هر رشته را داشتند، حالا در مدل جدید آموزشی اینورس و با آنلاین شدن رشته‌ها، هم شهریه به صورت محسوسی کاهش پیدا می‌کند و هم اینکه تمام افراد امکان شرکت در رشته‌ها را دارند. این رشته‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ در دسترس خواهند بود.


*تغییرات سایت و دورههای آنلاین

طی یک سال فعالیت مدرسه آنلاین اینورس تا امروز به ۲۰ هزار هنرجوی آنلاین خدمات ارائه کردیم و همچنین بیش از ۸۰ دوره آنلاین را ارائه کردیم. با توجه به بازخوردهایی که در طول این یک سال از هنرجویان دریافت کردیم، تصمیم گرفتیم تغییراتی را در سیستم مدرسه آنلاین ایجاد کنیم. وب‌سایت جدید اینورس به همراه امکانات جدید و اصلاح شده آن، از اسفنده ماه در دسترس خواهد بود. برای آشنایی با این تغییرات ویدئوی این مراسم را مشاهده نمایید.

*ویدئوی کامل رویداد:
برای مشاهده ویدئوی کامل مراسم رونمایی از دنیای جدید اینورس به لینک زیر مراجعه کنید:


ویدئوی کامل رویداد


*سوالات شما از دنیای جدید اینورس

پس از مراسم رونمایی از اینورس جدید، سوالاتی در مورد مدل آموزشی جدید اینورس توسط هنرجویان پرسیده شد. در این ویدئو به این سوالات پاسخ داده شده است. برای آشنایی بیشتر با دنیای جدید اینورس این ویدئو را مشاهده نمایید.


ویدئوی Live پرسش و پاسخ