پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان دوره «طراحی کاراکتر (مقدماتی)»

گزارش ژوژمان دوره «طراحی کاراکتر (مقدماتی)»

دوشنبه 23 اردیبهشت 98

ژوژمان دوره «طراحی کاراکتر (مقدماتی)» در تاریخ 29 فروردین ماه در مدرسه اینورس، با حضور مدرس دوره، منتور و دیگر مدرسان رشته و هنرجویان برگزار شد. این دوره یکی از دوره‌های ترم دوم رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی در مدرسه اینورس است.


هنرجویان پیش از این برای پروژه نهایی خود ایده‌پردازی کرده بودند و در دوره طراحی کاراکتر (مقدماتی) همراه با مهران ایرانلو، مدرس دوره، کاراکترهای مربوط به پروژه نهایی خود را طراحی و اجرا کرده‌اند.





در این دوره علاوه بر تمرین تناسبات اندام هر کاراکتر در فیگورهای مختلف، هر هنرجو باید طرح‌هایی از میمیک صورت کاراکترش در حالت‌های مختلف را هم طراحی کند.

از دیگر تکنیک‌هایی که هنرجویان این دوره آموزش می‌بینند تصویرسازی به‌کمک تکنیک Doodle Arts است. این تکنیک به بروز خلاقیت هنرجویان کمک می‌کند و آنها را از بند طراحی کاراکترهای کلیشه‌ای بیرون می‌آورد.


علاوه بر این هر هنرجو براساس ایده خود و فیلم‌نامه‌ای که می‌نویسد باید یک استوری‌برد طراحی کند.

در این ژوژمان طرح‌هایی از کاراکترهای هنرجویان در فیگورها و میمیک‌های مختلف، تصویرسازی‌های آنها براساس تکنیک Doodle Arts و استوری‌برد پروژه نهایی بعضی از هنرجویان به نمایش درآمده بود.




رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس در 6 ترم برگزار می‌شود. پروژه نهایی این رشته ساخت یک  انیمیشن دوبعدی 60ثانیه‌ای، توسط هریک از هنرجویان است و هر ترم به‌شکلی برنامه‌ریزی شده که هنرجویان در طول آن مشغول یادگیری و تکمیل بخشی از پروژه نهایی خود هستند.


برای آشنایی بیشتر با این رشته یا درخواست پذیرش برای آن می‌توانید به صفحه اختصاصی رشته فیلم‌سازی انیمیشن دوبعدی مدرسه اینورس مراجعه کنید.