پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
اطلاعیه مدرسه اینورس

اطلاعیه مدرسه اینورس

سه شنبه 12 فروردین 99

اکنون بیش از یک ماه است که همگی ما در شرایط بحرانی بسر می‌بریم. ویروس کرونا بیش از آنچه تصور می‌کردیم سلامت ما را تهدید کرده و باعث اخلال در زندگی اجتماعی و فردی همگان شده است. در این شرایط اولین اقدام مدرسه اینورس تعطیلی فوری آموزشگاه در اسفند ماه بود. بر اساس تخمین اولیه در مورد سپری شدن این بحران، در اسفند ماه تصمیم گرفتیم که به مدت کوتاهی نحوه ارائه خدمات آموزشی خود را تغییر داده و برای حفظ سلامت هنرجویان، برخی از دوره‌ها را بصورت غیر حضوری برگزار کنیم. از تک تک هنرجویان خود برای همراهی و صبوری‌شان در برگزاری کلاس‌های وبینار و ویدئو رکورد در این بازه زمانی سپاسگزاریم. 


اما متاسفانه طبق پیش‌بینی‌های موجود ممکن است این بحران همچنان ادامه داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با همفکری با هنرجویان، مدرسان و همکاران مدرسه اینورس به راهکار مناسبی در زمینه ادامه فعالیت مدرسه اینورس در چند ماه آینده برسیم. بعد از نظرسنجی از هنرجویان، مدرسین و همکاران مدرسه اینورس به جهت حفظ سلامتی همه افراد در جامعه هنری اینورس، این "تصمیم سخت" را گرفتیم که کلیه کلاس‌های حضوری مدرسه اینورس دست‌کم تا پایان اردیبهشت ماه برگزار نشود.





همچنین رویداد بزرگ "هفته هنرهای دیجیتال 2020" با وجود تدارکات گسترده برای برگزاری آن، امسال برگزار نخواهد شد. علاوه بر این کلیه رویدادهای بهار 99 نیز بر همین منوال برگزار نخواهد شد. 



همچنین درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها به اطلاع می‌رسد: 


1. هنرجویان زمستان 98 مدرسه اینورس که بر حسب ماهیت دوره آن‌ها امکان برگزاری کلاس‌های غیر حضوری نبوده است: 

ادامه کلاس‌های این دسته از هنرجویان از خرداد ماه برگزار خواهد شد. زمانبندی برگزاری دوره‌ها در اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد. البته در صورت ادامه بحران و اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا، تصمیم جدیدی در زمینه برگزاری کلاس‌های این دسته از هنرجویان گرفته شده و به آن‌ها اعلام خواهد شد. 


2. هنرجویان زمستان 98 مدرسه اینورس که بر حسب ماهیت دوره آن‌ها بخشی از دوره آن‌ها بصورت وبینار یا ویدئو ریکورد برگزار شده است: 

بر اساس نظر سنجی انجام شده و دریافت بازخورد هنرجویان، برای عدم وقفه در فرایند آموزشی هنرجویان برخی از کلاس‌های این دسته بصورت وبینار یا ویدئو رکورد ادامه خواهد داشت. مابقی دوره‌ها نیز بصورت حضوری از خرداد ماه ادامه خواهند یافت. نحوه برگزاری کلاس‌ها و زمانبندی آن در اسرع وقت به اطلاع این دسته از هنرجویان می‌رسد. البته در صورت ادامه بحران و اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم جدیدی در زمینه برگزاری کلاس‌های این دسته از هنرجویان گرفته شده و به ایشان اعلام خواهد شد.


3. هنرجویان فصل بهار 99 مدرسه اینورس که دوره آنها قبل از خرداد ماه شروع می‌شود: 

بدلیل عدم شروع دوره این دسته از هنرجویان امکان بازگشت هزینه دوره به کیف پول آن‌ها یا انتقال آن به فصل تابستان در نظر گرفته شده است که این امکان پس از تماس تلفنی با هنرجویان در وب‌سایت فراهم می‌گردد.

گزینه اول: این دسته از هنرجویان می‌توانند درخواست بازگشت هزینه دوره به کیف پول خود در وبسایت اینورس را داده و از مبلغ خود در کیف پول مدرسه اینورس برای خرید دوره‌های بعدی یا دوره‌های مدرسه آنلاین اینورس استفاده نمایند. همچنین 50 درصد از هزینه دوره به مبلغ کل دوره اضافه شده و سپس به کیف پول انتقال داده خواهد شد. به عنوان مثال هزینه دوره شما 1.200.000 تومان باشد، مبلغ 1.800.000 تومان به کیف پول شما برگردانده خواهد شد تا در ثبت نام دوره‌های تابستان، حداقل تغییر قیمت شامل حالشان شود.

گزینه دوم: همچنین این دسته از هنرجویان می‌توانند انتخاب دیگری داشته و درخواست جابه‌جایی دوره به فصل تابستان را داده و دوره خود را به این فصل منتقل کنند. 


4. هنرجویان فصل بهار 99 مدرسه اینورس که دوره آنها از خرداد ماه برگزار می‌شود: 

کلیه دوره‌های این دسته از هنرجویان از خرداد ماه برگزار می‌شود. زمانبندی برگزاری دوره‌ها در اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد. البته در صورت ادامه بحران و اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا تصمیم جدیدی در زمینه برگزاری کلاس‌های این دسته از هنرجویان گرفته شده و به آن‌ها اعلام خواهد شد.



در بازه زمانی 24 فروردین تا 15 اردیبهشت، با همه شما هنرجویان محترم، بصورت تلفنی تماس گرفته خواهد شد تا در مورد نحوه برگزاری دوره‌ها و این اطلاعیه بصورت شفاهی اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پیشاپیش از حمایت، صبوری و همراهی شما در این موقعیت بحرانی متشکریم.


در طول این مدت، مدرسه اینورس برای تغییر جامع و اساسی ساختار آموزشی برنامه‌ریزی می‌کند. همچنین بیشتر همکاران ما در مدرسه اینورس با تغییر جایگاه کاری خود به تیم مدرسه آنلاین محلق شده و تلاش می‌کنند تا بتوانند با سرعت بیشتری دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.