توضیحات دوره
این دوره با مقدمهای از آشنایی هنرجویان با مفهوم دیزاین و کاراکتر آغاز شده و در نهایت به ارائه فاینال فریم (کانسپت نهایی انیمیشن) ختم میشود.
تیترهای کلی عبارتند از:
خلق شخصیت برای تولید یک انیمیشن / تولید محصول برای دپارتمانهای مختلف یک استودیو انیمیشنسازی / آشنایی با مفهوم کانسپت / خلق موقعیت برای کاراکتر / داستان پردازی / استفاده از Golden pose در فریم فاینال / نورپردازی در شرایط مختلف جغرافیایی / ارائه یک شات از انیمیشن و...
- خروجی دوره:
دانشجویان پس از پایان دوره در دو مبحث می بایست اطلاعات و توانایی های لازم را به دست آورده باشند:
1- طراحی شخصیت به صورت پروسه منظم و Step by Step
2- کاربرد کاراکتر در کانسپت نهایی و خلق داستان برای Final Frame
هنرجو در طول دوره با میزان ظرفیت و فرصتهای موجود برای بهبودبخشیدن کاراکتر آشنا شده و در کلاس از موضوعات مورد بحث ایجاد شده درباره Golden Framesانیمیشنهای روز دنیا اطلاعات بسیاری بدست خواهد آورد.
خروجی دوره یکی از مهمترین عناصر مرحله پیشتولید برای کارگردانها، استودیوهای انیمیشن و حتی فعالان صنعت Game است. هنرجو در این دوره خلق فریمی بسیار نزدیک به خروجی کل اثر را خواهد آموخت که خود اتفاق مهمی در پیشتولید یک انیمیشن محسوب میشود.
رسول احمدی
Visual developmen artist