توضیحات دوره
نرمافزار نام برده نرمافزاری برای حجاری و فرمدهی بر روی انواع متریال است که در آن امکان مدلسازی مشابه شرایط مجسمهسازی واقعی برای کاربر فراهم میشود. از امکانات قابل توجه این نرمافزار قدرتمند، ساخت مدلهای با رزولوشن بسیار بالا است که حاصل قرارگیری امکان ساخت مدل با بیش از 40 میلیون Polygons است. این نرمافزار بیش از هر چیز در صنعت فیلمسازی، بازیسازی، انیمیشن و ... کاربرد دارد.
تیترهای کلی عبارتند از :
آشنایی با تناسبات / آشنایی با استخوانبندی / آشنایی با فرم و ماهیچههای بالاتنه / آشنایی با فرم و ماهیچه دستها / آشنایی با فرم و ماهیچه پاها / نقش وزن در فیگور / بررسی خطاها و اشتباهات هنرمندان و ...
مخاطبین این دوره
دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها ، فارغ التحصیلان رشته های گرافیک ، نقاشی ، عکاسی ، علاقه مندان به عکاسی ، هنرجویان هنرستانها و طراحان در شرکت های تبلیغاتی و ... مخاطبین این دوره خواهند
هنرجویانی که مایل به شرکت در این دوره می باشند، می بایست دوره مدلسازی پرتره در Zbrush را گذرانده باشند.
خروجی دوره
در پایان این دوره ، دانشجو در زمینه آناتومی بدن، اتصال ماهیچهها، جنسیتها و داینامیک بدن مهارت کسب کرده و می تواند بدن انسان را در فیگورهای مختلف اسکالپت کند.
تیپ کلاس درسی
در این دوره از دانشجو درخواست میشود که در برخی از جلسات کنفرانس ارائه دهد.
فرهاد نجومی
• مدرس مجسمه سازی دیجیتال مقدماتی و پیشرفته