توضیحات رویداد
کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل»
در سالهای اخیر، صنعت بازیهای ویدئویی دستخوش تغییرات بزرگی شده است. یکی از بزرگترین این تغییرات ظهور و گسترش بازیهای موبایلی است. در ابتدا بازیهای موبایلی بسیار پیش پا افتاده و ابتدایی بودند اما در سالهای اخیر، این صنعت به خوبی از تکنولوژیهای روز بهره برده و پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت باعث شده که امروز بازیهای موبایل بیشترین سهم را از صنعت Game به خود اختصاص داده و از پایینترین تا بالاترین سنین را درگیر خود کنند. این بازار رو به گسترش، کار را برای طراحان بازی سختتر کرده و باعث شده آنها مدام در تلاش برای بهبود طراحیهای بصری خود باشند. بنابراین نیاز به تربیت طراحانی خلاق و متخصص در زمینه طراحی و تولید این بازیها، روز به روز بیش از پیش احساس میشود. مدرسه اینورس این نیاز را در نظر گرفته و کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل» را طراحی کرده است.
تیترهای کلی مباحث کارگاه:
- آشنایی مختصری با UX و UI
- اهمیت وجود کارگردان هنری در پروژه
- مراحل تولید آرت در بازیهای موبایل
- تقسیمبندی و شرح وظایف اعضای تیم
- مشکلات به وجود آمده پس از انتخاب آرت استایل
- ارایه تجربیات کاری در زمینههای 2D. 3D.animation.Effect/Graphic
- مروری کوتاه بر مبانی نور و سایه
- تفاوتهای زاویه ایزومتریک و پرسپکتیو
- چالشهای طراحی یک آبجکت ایزومتریک
- مراحل اجرا و Painting چند Object ایزومتریک
هدف رویداد
کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل» نگاهی کلی به مراحل و موضوعات مورد نیاز بخش طراحی هویت بصری بازی Free to Play موبایل انداخته و آنها را با ذکر مثال و بررسی پروژههای انجام شده توضیح میدهد.
فرآیند برگزاری رویداد
این کارگاه در دو روز برگزار میشود:
- 2 ساعت ارائه در مورد پیشنیازهای تولید بازی (مریم زندی)
- 2 ساعت کارگاه دو بعدی (کامیار لبافان)
- 2 ساعت ارائه تجربیات کاری در پروژه گلمراد (مریم زندی)
- 2 ساعت کارگاه دو بعدی (کامیار لبافان)
دستاورد شما از این رویداد
- آشنایی با مراحل ساخت محصول از منظر هنری
- آشنایی با مشکلات پیش آمده در طول انجام کار
- نحوه تقسیم وظایف در تیم هنری
- آشنایی با طراحی ایزومتریک
- آشنایی با تواناییها و نحوه حل چالشهای به وجود آمده در طراحی
مخاطبان رویداد
- طراحان دو بعدی
- طراحان سه بعدی
- Game Designers
- مدیران پروژه برای آشنایی با روند کار
- علاقهمندان به بازیسازی
- طراحان گرافیک علاقهمند به حوزه Game
پیشنیاز برای شرکت در رویداد
- آشنایی با طراحی هنری
- آشنایی با طراحی و Digital Painting
- علاقهمندی به حوزه Game
شرح فعالیتهای رویداد
در این کارگاه شرکتکنندگان فعالیت عملی انجام نمیدهند و در بحثهای درون کارگاه شرکت دارند.