رشته Game Design
مدرسه اینورس پس از برگزاری دو دوره مستقل و 5 ورکشاپ مرتبط با بازی‌سازی، هم اکنون با همکاری شرکت فن‌افزار، یکی از فعالان صنعت گیم ایران، رشته Game Design خود را طراحی و ارائه کرده است. علت شکل‌گیری این همکاری فعالیت تخصصی تیم قوی این شرکت و سابقه درخشان آنها در ساخت بازی‌های ویدئویی ای نظیر "گرشاسب"، "شمشیر تاریکی"، "فرزندان مورتا" و ... بوده است. بازی‌های نام برده در جشنواره‌های گوناگون نظیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال، جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران، جشنواره ستاره‌های فناوری و ... در دوره های متوالی جایزه دریافت کرده‌اند.
 
کلاس‌های این رشته به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد در ابتدای ورود به رشته مبانی بازی‌سازی و مبانی طراحی‌بازی را بشناسند. نسبت به هنرهای گوناگون شناخت پیدا کرده و زبان هنر و معنای آثار هنری را مطالعه کنند. پس از آن معماری یک بازی را فرا گرفته و موتور Unity را در سطح مقدماتی بیاموزند.
 
در ترم دوم این رشته، فعالیت عملی دانشجویان افزایش یافته و بخشی از اساسی‌ترین اطلاعات طراحی بازی آموزش داده خواهد شد. افراد با اساطیر، کهن‌الگوها در ملل مختلف، ژانرهای گوناگون و ویژگی هریک از آن‌ها آشنا شده و در پایان ترم به ساخت  Prototypeبازی درUnity  مشغول می‌شوند. همچنین در این ترم انواع بازی‌های رومیزی و غیر‌دیجیتال را شناخته و در انتهای ترم در طول 2 هفته و به صورت تیمی، بر روی یک بازی غیر دیجیتال کار خواهند کرد.
 
در ترم سوم، دانشجویان توانایی نوشتن، توسعه‌دادن، بسط‌دادن و ارائه‌کردن طرح‌ها و ایده‌های خود را بدست می‌آورند. علاوه بر آن دانشجویان با تکیه بر دانش کسب شده در دو ترم گذشته، بصورت تخصصی با ساخت و پرداخت مراحل بازی درگیر شده و در انتهای ترم با تمرکز بر روی مباحث "طراحی مرحله"، یک پروژه را شروع و به اتمام می‌رسانند.
 
 
در ترم چهارم، دانشجویان طراحی بازی دیجیتال را آغاز کرده، شخصیت و یا شخصیت‌های پروژه خود را بر اساس یک ساختار روایی مناسب ساخته، توسعه داده و پرداخت خواهند کرد. همچنین طراحی سیستمی را آموخته و در انتهای ترم یک پروژه را شروع و به اتمام می‌رسانند.
 
در ترم پنجم اطلاعات بدست آمده از "طراحی مرحله" در ترم سوم تکمیل تر شده و در کلاسی دیگر، زیبایی‌شناسی بازی آموزش داده می‌شود. دانشجویان در این ترم با مسائل اقتصادی و مالی در بازی‌سازی آشنا شده و در انتهای این رشته پروژه دیگری را با تمرکز بر مباحث "طراحی مرحله" و "مسائل اقتصادی در بازی‌سازی" شروع و به پایان می‌رسانند.
 
در انتهای این رشته به متخصصی تبدیل می‌شوید که به راحتی و در سریعترین زمان ممکن امکان ورود به شرکت‌های بازی‌سازی را خواهید داشت.

درباره ترم اول

مدت ترم:
دوره مبانی بازی سازی

مبانی بازی سازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره Unity 1

Unity 1

12 جلسه | 36 ساعت

دوره مبانی طراحی بازی

مبانی طراحی بازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره مبانی هنر

مبانی هنر

12 جلسه | 24 ساعت

درباره ترم دوم

مدت ترم:
دوره اسطوره شناسی و کهن الگوهای تاریخی

اسطوره شناسی و کهن الگوهای تاریخی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره تحلیل و بررسی ژانرهای بازی

تحلیل و بررسی ژانرهای بازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره Unity 2

Unity 2

12 جلسه | 36 ساعت

دوره طراحی بازی‌های غیر دیجیتال

طراحی بازی‌های غیر دیجیتال

12 جلسه | 48 ساعت

درباره ترم سوم

مدت ترم:
دوره طراحی فنی بازی

طراحی فنی بازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره طراحی مرحله 1

طراحی مرحله 1

12 جلسه | 48 ساعت

دوره پروژه ترم 3

پروژه ترم 3

12 جلسه | 36 ساعت

دوره نوشتن و ارائه خلاق

نوشتن و ارائه خلاق

12 جلسه | 18 ساعت

درباره ترم چهارم

مدت ترم:
دوره طراحی روایت و شخصیت سازی

طراحی روایت و شخصیت سازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره طراحی بازی دیجیتال

طراحی بازی دیجیتال

12 جلسه | 18 ساعت

دوره طراحی سیستمی

طراحی سیستمی

12 جلسه | 24 ساعت

دوره پروژه ترم 4

پروژه ترم 4

12 جلسه | 36 ساعت

درباره ترم پنجم

مدت ترم:
دوره طراحی مرحله 2

طراحی مرحله 2

12 جلسه | 24 ساعت

دوره توازن در بازی

توازن در بازی

12 جلسه | 18 ساعت

دوره پروژه ترم 5

پروژه ترم 5

12 جلسه | 36 ساعت

دوره زیبا‌شناسی بازی‌های ویدئویی

زیبا‌شناسی بازی‌های ویدئویی

12 جلسه | 18 ساعت

درباره ترم ششم

مدت ترم:
دوره پروژه نهایی

پروژه نهایی

12 جلسه | 36 ساعت

دوره کسب و کار بازی

کسب و کار بازی

12 جلسه | 18 ساعت

درباره ترم هفتم

مدت ترم:

درباره ترم هشتم

مدت ترم:

درخواست پذیرش در رشته

درحال‌حاضر امکان درخواست پذیرش در رشته نمی‌باشد. لطفا تا زمانی که پذیرش مجدد رشته شروع شود، منتظر بمانید.