کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل»

کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل»

در سال‌های اخیر، صنعت بازی‌های ویدئویی دست‌خوش تغییرات بزرگی شده است. یکی از بزرگ‌ترین این تغییرات ظهور و گسترش بازی‌های موبایلی است. در ابتدا بازی‌های موبایلی بسیار پیش پا افتاده و ابتدایی بودند اما در سال‌های اخیر، این صنعت به خوبی از تکنولوژی‌های روز بهره برده و پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت باعث شده که امروز بازی‌های موبایل بیش‌ترین سهم را از صنعت Game به خود اختصاص داده و از پایین‌ترین تا بالاترین سنین را درگیر خود کنند. این بازار رو به گسترش، کار را برای طراحان بازی سخت‌تر کرده و باعث شده آن‌ها مدام در تلاش برای بهبود طراحی‌های بصری خود باشند. بنابراین نیاز به تربیت طراحانی خلاق و متخصص در زمینه طراحی و تولید این بازی‌ها، روز به روز بیش از پیش احساس می‌شود. مدرسه اینورس این نیاز را در نظر گرفته و کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل» را طراحی کرده است.

کارگاه

توضیحات رویداد

کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل»

در سال‌های اخیر، صنعت بازی‌های ویدئویی دست‌خوش تغییرات بزرگی شده است. یکی از بزرگ‌ترین این تغییرات ظهور و گسترش بازی‌های موبایلی است. در ابتدا بازی‌های موبایلی بسیار پیش پا افتاده و ابتدایی بودند اما در سال‌های اخیر، این صنعت به خوبی از تکنولوژی‌های روز بهره برده و پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت باعث شده که امروز بازی‌های موبایل بیش‌ترین سهم را از صنعت Game به خود اختصاص داده و از پایین‌ترین تا بالاترین سنین را درگیر خود کنند. این بازار رو به گسترش، کار را برای طراحان بازی سخت‌تر کرده و باعث شده آن‌ها مدام در تلاش برای بهبود طراحی‌های بصری خود باشند. بنابراین نیاز به تربیت طراحانی خلاق و متخصص در زمینه طراحی و تولید این بازی‌ها، روز به روز بیش از پیش احساس می‌شود. مدرسه اینورس این نیاز را در نظر گرفته و کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل» را طراحی کرده است.


تیتر‌های کلی مباحث کارگاه:

  • آشنایی مختصری با UX و UI
  • اهمیت وجود کارگردان هنری در پروژه
  • مراحل تولید آرت در بازی‌های موبایل 
  • تقسیم‌بندی و شرح وظایف اعضای تیم
  • مشکلات به وجود آمده پس از انتخاب آرت استایل 
  • ارایه تجربیات کاری در زمینه‌های 2D. 3D.animation.Effect/Graphic
  • مروری کوتاه بر مبانی نور و سایه
  • تفاوت‌های زاویه ایزومتریک و پرسپکتیو 
  • چالش‌های طراحی یک آبجکت ایزومتریک
  • مراحل اجرا و Painting چند Object ایزومتریک

کارگاه 2روزه «آشنایی با طراحی هویت بصری برای بازی موبایل» نگاهی کلی به مراحل و موضوعات مورد نیاز بخش طراحی هویت بصری بازی Free to Play موبایل انداخته و آن‌ها را با ذکر مثال و بررسی پروژه‌های انجام شده توضیح می‌دهد.

این کارگاه در دو روز برگزار می‌شود:

  • 2 ساعت ارائه در مورد پیش‌نیازهای تولید بازی (مریم زندی)
  • 2 ساعت کارگاه دو بعدی (کامیار لبافان)
  • 2 ساعت ارائه تجربیات کاری در پروژه گلمراد (مریم زندی)
  • 2 ساعت کارگاه دو بعدی (کامیار لبافان)

  • آشنایی با مراحل ساخت محصول از منظر هنری
  • آشنایی با مشکلات پیش آمده در طول انجام کار
  • نحوه تقسیم وظایف در تیم هنری
  • آشنایی با طراحی ایزومتریک 
  • آشنایی با توانایی‌ها و نحوه حل چالش‌های به وجود آمده در طراحی
  • طراحان دو بعدی
  • طراحان سه بعدی
  • Game Designers
  • مدیران پروژه برای آشنایی با روند کار
  • علاقه‌مندان به بازی‌سازی
  • طراحان گرافیک علاقه‌مند به حوزه Game
  • آشنایی با طراحی هنری
  • آشنایی با طراحی و Digital Painting
  • علاقه‌مندی به حوزه Game

در این کارگاه شرکت‌کنندگان فعالیت عملی انجام نمی‌دهند و در بحث‌های درون کارگاه شرکت دارند.

زمان برگزاری
پنجشنبه 3 بهمن 98
14:30 - 19:00
برگزار شد
جمعه 4 بهمن 98
10:00 - 14:30
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
مریم زندی
مریم زندی
کارگردان هنری استدیو بازی سازی
مشاهده رزومه
کامیار لبافان
کامیار لبافان
کانسپت آرت و طراحی دیجیتال
مشاهده رزومه

انتخاب جایگاه

قابل خرید انتخاب موقت شما در حال خرید توسط دیگران فروخته شده غیرقابل فروش

پایان مهلت ثبت نام!

مهلت ثبت نام در این رویداد به پایان رسیده است، جهت مطلع شدن از برگزاری مجدد این کارگاه، نام خود را با زدن بر روی کلید "رزرو کارگاه" در لیست رزرو قرار دهید.