نرمافزار Cinema 4D
Cinema 4D یک نرمافزار قوی برای تولید تصاویر سهبعدی و به خصوص موشن گرافیک است. از این نرمافزار در تولید فیلمهایی مثل “The Girl with the Dragon Tattoo” و “Inception” استفاده شده است. فعالان حیطه VFX، موشن گرافیک، ویدیو و تبلیغات از پلاگینهای متنوع و کاربردی این نرمافزار برای تولید انواع موشنگرافیک و آثار دیجیتال استفاده میکنند. در کنار امکانات خاص این نرمافزار برای تولید تصاویر سهبعدی و پلاگینهای متنوع آن، فضای کلی C4D به نسبت دیگر نرمافزارهای تولیدات سهبعدی، ساده و استفاده از آن راحت است.
نرمافزار Cinema 4D
۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خریداین دوره شامل
- ۲۰ فصل
- ۱۷۷ درس
- مدت زمان ویدیوی آموزشی: ۲۱ ساعت
- مدت زمان مورد نیاز برای تمرین: ۸۰ ساعت
- سطح: جامع
- گواهی پایان دوره
توضیحات دوره
در دوره آنلاین «نرمافزار Cinema 4D» مدرسه اینورس، شما در ابتدا با محیط کلی این نرمافزار آشنا میشوید. بعد، درباره اسپلاینها و ویژگیهای آنها یاد میگیرید. در ادامه، با Polygon آشنا میشوید و مدلسازی بر اساس Polygon و تبدیل آبجکتهای پارامتریک به Editable را یاد میگیرید. سپس، به Mograph میپردازیم و نحوه ساخت Matrix، Fracture، Motex و Polyfx را یاد میگیرید. در ادامه با اصول و قواعد Rigid Body و ارتباطش با موگراف آشنا میشوید. در این دوره نحوه ساخت انواع دوربین و لنز و تنظیم انواع نور در Cinema 4D را یاد میگیرید. در آخر، با تفکر رویهای و مفهوم و کارکرد Nodeها آشنا میشوید، نحوه استفاده از انواع متریال را یاد میگیرید و نسبت به انواع موتورهای Render شناخت پیدا میکنید.
مخاطبین دوره
این دوره برای هنرمندان سهبعدی، انیماتورها و طراحان موشنگرافیک مناسب است.
ملزومات دوره
- نرمافزار Cinema 4D
- برای دیدن حداقل ملزومات سیستم به این لینک مراجعه کنید:
https://www.maxon.net/en/cinema-4d/system-requirements
پیش نیاز دوره
این دوره پیشنیاز خاصی ندارد.
مدل آموزشی دوره
این دوره پروژه محور است و تکمیل تمرینها توسط هنرجویان لازمهی تسلط بر این نرمافزار است.
خروجی دوره
با گذراندن این دوره شما میتوانید با استفاده از نرمافزار C4D و ابزار مدلسازی آن، پروژههای موشنگرافیک سهبعدی اجرا کنید. با این مهارت، میتوانید در آژانسهای تبلیغاتی شروع به فعالیت کنید و یا به صورت فریلنس پروژههای سفارشی سهبعدی و موشن گرافیک سهبعدی اجرا کنید. پس از گذراندن این دوره، شما میتوانید در دوره MoGraph and Fields in Cinema 4D و نرمافزار Redshift 3D نیز شرکت کنید.
با گذراندن دورههای آنلاین مدرسه اینورس، شما گواهی پایان دوره دریافت میکنید.
برچسبها
اطلاعات دوره
آشنایی با UI نرمافزار و محیط کلی
ورژن مورد تدریس، نحوه ساخت Layout، Save و Customize کردن
درس ۲
۶ دقیقه
Short cut, Short cut changes ساخت آبجکتهای پیشفرض و پارامترها
درس ۳
۱۰ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه ی انجام تمرین ها
درس ۴
۱۰ دقیقه
اسپلاینها
ساخت اسپلاینهای پارامتریک، صفات آنها و تبدیل آنها به Editable
درس ۱
۹ دقیقه
ساخت جنریتورها و کارکرد آنها
درس ۲
۴ دقیقه
ساخت جنریتورهای Extrude, Lathe, Loft, Sweep
درس ۳
۱۴ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه ی انجام تمرین ها
درس ۴
۳۰ دقیقه
مدلسازی بر اساس Polygon
تبدیل یک آبجکت پارامتریک به Editable، توضیح در مورد Polygon ها
درس ۱
۲۲ دقیقه
Polygon, Edge, Point و خاصیت Quad Based Mesh
توضیحات دستورهای extrude,extrude inner,bevel,line cut,plane cut,loop
path cut,bridge,dissolve,weld
جنریتورهای Symmetry, Subdivision, Boole,Connect و کارکرد آنها
درس ۲
۱۵ دقیقه
Snapها چه هستند و چگونه کار میکنند؟
درس ۳
۱۱ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها
درس ۴
۲۰ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه ی انجام تمرین ها بخش دوم
درس ۵
۳۹ دقیقه
دفورمرها
دفورمرها و چگونگی کارکرد آنها
درس ۱
۱۶ دقیقه
دفورمرهای Bend, Twist, Melt, Buldge, FFD, Spline Wrap, Taper, Smoothing
موگرف ۱ (Mograph)
توضیح کلی موگرف و کارکرد آن، ساخت Cloner، قوانین و اصول یک سلسله رویهای
درس ۱
۱۷ دقیقه
ساخت Matrix و Fracture
درس ۲
۱۲ دقیقه
ساخت Matrix، اصول و قوانین یک سلسله رویهای و تفاوت آن با Cloner
ساخت Fracture و اصول و قوانین یک سلسله رویهای
ساخت Voronoi Fracture, Moinstance, Motext, Tracer
درس ۳
۱۱ دقیقه
ساخت Moextrude, Polyfx
درس ۴
۶ دقیقه
موگرف ۲ (Mograph)
افکتورها و ماهیت دفورمگی آنها؛ افکتور Random, Delay, Plain
درس ۱
۲۲ دقیقه
افکتورهای Step, Time, Inheritance
درس ۲
۱۴ دقیقه
افکتورهای Spline, Reeffector, Push Apart
درس ۳
۱۹ دقیقه
افکتورهای Shader, Sound, Target, Volume, Formula, Python
درس ۴
۲۵ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها بخش دوم
درس ۶
۲۴ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرین ها بخش سوم
درس ۷
۳۳ دقیقه
داینامیک
اصول و قواعد Rigid Body و ارتباط ان با موگراف؛ چگونگی کنترل داینامیک با افکتورها
درس ۱
۲۳ دقیقه
اصول و قواعد Soft Body ارتباط آن با موگراف و چگونگی ساختن پراکسی برای داینامیکهای سنگین
درس ۲
۳۳ دقیقه
Hair Dynamics, Spline Dynamics
درس ۳
۱۴ دقیقه
Cloth Dynamics
درس ۴
۱۳ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها
درس ۵
۶ دقیقه
دوربین
نحوه ساخت و انواع دوربین و لنز و کار کردن با آنها
درس ۱
۱۳ دقیقه
اکسپرسو
تفکر رویهای؛ نود چیست و قدرت آن کجاست و قواعد آن؛ محیط Procedural
درس ۱
۷ دقیقه
توضیح محیط اکسپرسو و نحوه ساخت Set Driver, Set Driven
درس ۲
۱۲ دقیقه
انیمیشن
توضیح کلی انیمیشن در C۴D، انواع کلید زدن در آن و پاک کردن Key Frame
درس ۱
۶ دقیقه
توضیح Time line و منوها؛ شرح دو پنجره Dope-Sheet, F-curve
درس ۲
۱۵ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها بخش اول
درس ۳
۹ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها بخش دوم
درس ۴
۱۰ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها بخش سوم
درس ۵
۲۷ دقیقه
پاسخ به سوالات متداول و نحوه انجام تمرینها بخش پنجم
درس ۷
۱۷ دقیقه
نور
انواع نور و تنظیمات آن و ارتباط نورها در رندر
درس ۱
۱۷ دقیقه
متریال و UV
متریال و چگونگی کارکرد آنها، انواع متریال، نسبت آن به یک آبجکت و نحوه عملکرد آن؛ ساخت Set Selection برای نسبت دادن به متریال
درس ۱
۱۸ دقیقه
یووی و انواع آن و تغییر دادن یوویها در یک مدل سه بعدی
درس ۲
۳۱ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی اول
درس ۳
۴۳ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی دوم
درس ۴
۱۸ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی سوم
درس ۵
۲۹ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی چهارم
درس ۶
۱۶ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی پنجم
درس ۷
۲۴ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی ششم
درس ۸
۲۱ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی هشتم
درس ۱۰
۲۸ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی نهم
درس ۱۱
۳۵ دقیقه
اجرای یک پروژه - پروژه ی دهم
درس ۱۲
۲۹ دقیقه
تمرین
درس ۱۳
۷ دقیقه
Render
Render و تنظیمات آن و معرفی موتورهای Render و اساس کار آنها
درس ۱
۱۱ دقیقه
موتور Render استاندارد C۴D و تفاوت آن با موتور Physical Render؛ Render کردن یک پروژه به صورت تک فریم یا Sequence
درس ۲
۱۹ دقیقه
مباحث تکمیلی
استفاده از Spline Mask در مدلسازی
درس ۱
۱۶ دقیقه
استفاده از Volume Builder و Volume Mesher
درس ۲
۷ دقیقه
Connect Generator
درس ۳
۴ دقیقه
Polygon Reduction, Generator Reduction
درس ۴
۱۱ دقیقه
Boole Generator
درس ۵
۱۲ دقیقه
Instance Generator
درس ۶
۱۳ دقیقه
دستور Sub divider در تقسیمبندی پالیگان آبجکت
درس ۷
۶ دقیقه
چگونه یک آبجکت را با دستور Optimize اصلاح کنیم؟
درس ۸
۹ دقیقه
ترکیب دفورمرها، فیلدها و افکتورها بر یک فونت سه بعدی
درس ۹
۱۶ دقیقه
چهار ضلعی کردن یک چند ضلعی پالیگان
درس ۱۰
۲۱ دقیقه
Quad Remesher
درس ۱۱
۲۱ دقیقه
استفاده از Quad Remesher در مدلسازی بخش اول
درس ۱۲
۲۹ دقیقه
ویژگیهای جدید سینمافوردی R۲۳
درس ۱۳
۱۹ دقیقه
استفاده از Quad Remesher در مدلسازی بخش دوم
درس ۱۴
۱۴ دقیقه
انجام پروژه با ابزارهای مدلسازی
بخش اول
درس ۱
۳۱ دقیقه
بخش دوم
درس ۲
۲۰ دقیقه
بخش سوم
درس ۳
۲۱ دقیقه
بخش چهارم
درس ۴
۱۱ دقیقه
بخش پنجم
درس ۵
۲۹ دقیقه
بخش ششم
درس ۶
۱۵ دقیقه
بخش هفتم
درس ۷
۱۸ دقیقه
بخش هشتم
درس ۸
۴۴ دقیقه
بخش نهم
درس ۹
۱۸ دقیقه
ریگ و انیمیت یک خودرو اکسپرسو
بخش اول
درس ۱
۱۵ دقیقه
بخش دوم
درس ۲
۱۷ دقیقه
بخش سوم
درس ۳
۳۶ دقیقه
انجام یک پروژه موشن گرافیک
بخش اول
درس ۱
۸ دقیقه
بخش دوم
درس ۲
۲۳ دقیقه
بخش چهارم
درس ۴
۱۷ دقیقه
بخش پنجم
درس ۵
۳۲ دقیقه
بخش ششم
درس ۶
۲۶ دقیقه
بخش هفتم
درس ۷
۲۷ دقیقه
بخش هشتم
درس ۸
۷ دقیقه
خرید های دانشجویان این دوره
در مورد مدرس
- ۴ امتیاز
- ۸۶۵ نظر
- ۳ درس