طراحی موجودات خیالی برای گیم و انیمیشن
موجودات خیالی، بخشی جدا نشدنی از فیلمها، انیمیشنها و گیمهای ژانر علمی-تخیلی، فانتزی و Fairytale هستند. طراحان موجودات تخیلی، در دو بخش و چند مرحله، طراحی میکنند: تجزیه و درک تصویر و اجزای آن و تحلیل موجودات متنوع و طبیعت. سپس دیزاینرها، با توجه به بریف هر پروژه، کارکرد هر موجود در روایت و شخصیت آن کاراکتر، این اجزا را با هم ترکیب کرده و یک موجود تازه طراحی میکنند.
طراحی موجودات خیالی برای گیم و انیمیشن
۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خریداین دوره شامل
- ۳ فصل
- ۷۱ درس
- مدت زمان ویدیوی آموزشی: ۴۲ ساعت
- مدت زمان مورد نیاز برای تمرین: ۱۶۸ ساعت
- سطح: جامع
- گواهی پایان دوره
توضیحات دوره
در دوره آنلاین «Creature Design برای گیم و انیمیشن»، ما با یک رویکرد کاملا تحلیلی به طراحی موجودات خیالی میپردازیم. ما، ابتدا چندین Creature مهم و تاثیرگذار در صنعت سرگرمی را بررسی کرده و به ساختار آنها میپردازیم. در ادامه وارد مرحله R&D شده و شما نحوه استفاده از رفرنس (Reference) را یاد میگیرید. سپس به عناصر تصویری و چگونگی استفاده از این المانها میپردازیم. در بخشهای بعدی، موجودات چهارپا و Beastها، پرندگان و خزندگان (مثل دایناسورها و اژدهاها) را بررسی میکنیم. سپس، طراحی موجودات دوپا یا Biped از جمله موجود گرگینه (Werewolf) و خونآشام را از طریق ترکیب یک حیوان و یک انسان را یاد میگیرید. بعد، به موجودات فضایی میپردازیم و ترکیبات پیچیدهتری از موجودات را بررسی میکنیم. در این دوره، ما تعداد زیادی نمونه بررسی میکنیم و شما چند پروژه را با توجه به بریف به صورت تمرین اجرا میکنید.
مخاطبین دوره
این دوره برای علاقهمندان به ژانر Sci-Fi، Fantasy و Fairytale، طراحان کاراکتر و تصویرسازان مناسب است.
ملزومات دوره
- آشنایی با اصول طراحی
- آشنایی با نقاشی دیجیتال
- آشنایی با آناتومی انسان و حیوان
پیش نیاز دوره
- داشتن دانش مقدماتی طراحی
- داشتن دانش مقدماتی نقاشی دیجیتال
- آشنایی با آناتومی انسان و حیوان
مدل آموزشی دوره
تاکید این دوره بر رویکرد تحلیلی است. شما با تکمیل تمرینها و کسب دانش نسبت به آناتومی موجودات است که میتوانید مهارت ترکیب هر موجودی را پیدا کنید.
خروجی دوره
با گذراندن این دوره، شما یاد میگیرید با توجه به بریف یک پروژه انیمیشن یا گیم، راهحلی بصری پیدا کنید و کاراکتری ترکیبی و تخیلی، متناسب با نیازهای روایت خلق کنید. شما دیدگاهی تحلیلی نسبت به تصویر و موجودات طبیعی پیدا کرده و با تمرین بیشتر میتوانید بینهایت موجود ترکیبی طراحی کنید. شما میتوانید از این مهارت در استودیوها انیمیشن و طراحی گیم و تصویرسازی استفاده کنید.
با گذراندن دورههای آنلاین اینورس، شما گواهی پایان دوره دریافت میکنید.
برچسبها
اطلاعات دوره
Dynamic Drawing
تجسم سهبعدی مکعب – پرسپکتیو
درس ۲
۳۹ دقیقه
تجسم سهبعدی - استوانه
درس ۳
۲۱ دقیقه
اورلپ و حرکت در فضا - استوانه و مکعب
درس ۴
۴۶ دقیقه
حرکت در فضا - Twist پیچش
درس ۵
۳۲ دقیقه
کانتور لاین و ایجاد تنوع در فرمهای استوانهای و کروی
درس ۶
۳۴ دقیقه
معرفی نرمال و نحوه اضافه کردن دیتیل براساس نرمال
درس ۷
۳۳ دقیقه
حجمدهی با استفاده از فرمهای بیضیمانند
درس ۸
۱۵ دقیقه
سادهسازی فرمهای پیچیده - ترکیب
درس ۱۰
۳۹ دقیقه
آشنای با برنامه Pure Ref
درس ۱۱
۱۷ دقیقه
نحوه تنظیم رفرنسها -دستهبندی از ساده به پیچیده
درس ۱۲
۱۸ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم - گیاهی، ساقه و ریشه
درس ۱۳
۶۸ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم - کوزه مانند انتزاعی
درس ۱۴
۵۲ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم - دهکدههای روستایی / آفریقایی
درس ۱۵
۳۸ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم - درختهای مینیاتوری - بونسای
درس ۱۶
۵۰ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم - استخوانی
درس ۱۷
۴۵ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم حشرات
درس ۱۸
۹۴ دقیقه
جمعبندی با مثال پیچیده ۲- اختاپوس
درس ۱۹
۳۱ دقیقه
جمعبندی با مثال پیچیده ۳- گیاهان خاص - گل
درس ۲۰
۳۸ دقیقه
نحوه انجام تمرینها - چک لیست
درس ۲۱
۲۲ دقیقه
توضیح تمرین
درس ۲۲
۶ دقیقه
SHADING AND IMAGINATIVE ANATOMY
نور و سایه پایه - کره و استوانه
درس ۱
۴۵ دقیقه
تنوع در شکل پایه ماهیچه
درس ۳
۴۰ دقیقه
نحوه ایجاد ریتم و حرکت در فرمهای ماهیچه
درس ۴
۲۷ دقیقه
اضافه کردن جزییات به پوست - رگها، زخمها و برآمدگیها و فرورفتگیها
درس ۵
۳۱ دقیقه
مکانیک حرکتی به صورت ساده
درس ۶
۲۰ دقیقه
آناتومی تخیلی - TENTICKELS - زایدههای حرکتی - جانوران دریایی
درس ۷
۳۳ دقیقه
آناتومی تخیلی - ARM - TALONS
درس ۸
۳۸ دقیقه
آناتومی تخیلی - Clow
درس ۱۰
۳۲ دقیقه
آناتومی تخیلی - تغییر در تعداد و جهت حرکت مفصلها
درس ۱۱
۱۸ دقیقه
نحوه قرار دادن اندام حرکتی دست و پا کنار هم
درس ۱۲
۱۷ دقیقه
۱۳-آشنای کلی با ستون فقرات، لگن و سر
درس ۱۳
۲۱ دقیقه
جمعبندی با مثال پیچیده ۱- موجود فضایی
درس ۱۴
۲۴ دقیقه
جمعبندی با مثال پیچیده ۲- موجود فضایی
درس ۱۵
۲۹ دقیقه
نحوه تمرین
درس ۱۶
۱۴ دقیقه
توضیح تمرین
درس ۱۷
۹ دقیقه
ANIMALANATOMY-CREATURE DESIGN
معرفی تصاویر مدل های سهبعدی - و سایت SKETCHFAP به عنوان رفرنس طراحی
درس ۲
۹ دقیقه
معرفی بعضی از مقایسههای شماتیک ساده
درس ۳
۷ دقیقه
بررسی چند سیلوئت مربوط به گربهسانان بزرگ - HUNTER
درس ۴
۱۸ دقیقه
سادهسازی گربهسانان - HUNTER - و فرم اسکلت آن
درس ۵
۳۳ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم بدن گربهسانان با استفاده از رفرنس
درس ۶
۴۰ دقیقه
طراحی یک ببر شمشیر دندان - SABERTOOTH
درس ۷
۶۵ دقیقه
استایلایز کردن ببر شمشیر دندان به حالتهای مختلف
درس ۸
۴۴ دقیقه
بررسی سیلوئت موجودات گیاهخوار و ایجاد تنوع در آنها PREY
درس ۹
۳۳ دقیقه
سادهسازی داینامیک فرم بدن موجودات گیاهخوار-PREY
درس ۱۰
۳۹ دقیقه
نکاتی اولیه در مورد طراحی موجود، گاومیش بزرگ مرداب
درس ۱۱
۲۸ دقیقه
اضافه کردن رنگ و بافت به موجود و محیط
درس ۱۲
۸۳ دقیقه
نهایی کردن موجود و محیط
درس ۱۳
۷۰ دقیقه
استایلایز کردن بوفالو و گاومیش
درس ۱۴
۴۶ دقیقه
بررسی و سادهسازی خزندگان بصورت کلی
درس ۱۵
۶۴ دقیقه
بررسی و ترکیب فرم تمساح و لاک پشت
درس ۱۶
۳۹ دقیقه
اضافه کردن جزییات از طریق PHOTOBASH
درس ۱۷
۴۵ دقیقه
اضافه کردن رنگ و پترن به CREATURE
درس ۱۸
۴۵ دقیقه
ایجاد وریشنهای متفاوت از یک دیزاین CREARTURE
درس ۱۹
۵۴ دقیقه
ترکیب دو موجود برای ایجاد اژدها - تاثیر جانور سوم
درس ۲۰
۵۳ دقیقه
تاثیر جانور سوم در دیزاین اژدها
درس ۲۱
۵۶ دقیقه
بررسی عناصر مشترک آناتومی پرندگان ودایناسورها
درس ۲۲
۵۵ دقیقه
بررسی یک موجود دو یا BIPAD- اهمیت ایجاد تغییر در تناسب اعضای بدن
درس ۲۳
۳۰ دقیقه
پروژه خلق یک موجود فرازمینی
درس ۲۴
۸۱ دقیقه
آماده سازی نهایی موجود فرازمینی
درس ۲۵
۲۹ دقیقه
خلق موجود با ساختار سنگی و مواد مذاب - TITAN
درس ۲۶
۴۹ دقیقه
توضیحات تکمیلی و نگاهی دیگر به Titan
درس ۲۷
۵۷ دقیقه
پروژه خلق موجودات Fairy Tale-بخش اول
درس ۲۸
۵۶ دقیقه
پروژه خلق موجودات Fairy Tale-بخش دوم
درس ۲۹
۶۸ دقیقه
پروژه خلق موجودات Fairy Tale-بخش سوم
درس ۳۰
۹ دقیقه
توضیح تمرین ۳
درس ۳۱
۱۶ دقیقه
خرید های دانشجویان این دوره
در مورد مدرس
- ۴ امتیاز
- ۱۳ نظر
- ۱ درس