پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
فراخوان چالش 36 روز تایپوگرافی!

فراخوان چالش 36 روز تایپوگرافی!

دوشنبه 2 اسفند 0

36 روز تایپوگرافی یا 36DaysofType، یک پروژه سالانه‌ست که دیزاینر‌ها، تصویرسازها و هنرمندان را به طراحی الفبا و اعداد لاتین دعوت می‌کند. در این پروژه، شما می‌توانید با هر تکنیکی و به هر روشی (سه‌بعدی، دوبعدی، عکس، ویدیو و ...) الفبای لاتین را بازسازی کنید. این چالش، 36 روز ممتد طول می‌کشد، و از پیش مشخص شده است که هر روز چه حرف یا عددی را باید به اشتراک بگذارید. 

برای شرکت در چالش 36DaysofType، کافی‌ست طراحی‌های خود را در روزهای مشخص شده در اینستگرام پست کنید و از سه هشتگ استفاده کنید؛ هشتگ اول #36daysoftype09 و هشتگ دوم #36days_LETTER/NUMBER و هشتگ سوم #36daysoftype است. یعنی اگر روز طراحی حرف T باشد، شما باید از هشتگ #36days_T استفاده کنید. 

تیم برگزارکننده این چالش، هر روز اینستگرام را نظارت کرده و حروف و طراحی‌های خاص و برتر را در طول ماه و یا در طول سال آینده پست می‌کنند و به این شکل شما را به دیگران معرفی می‌کنند. در نظر داشته باشید که باید حتما در روز مشخص شده برای هر حرف، طراحی آن حرف را منتشر کنید. اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید هر 36 چالش را تکمیل کنید، می‌توانید به چند حرف اکتفا کنید، با این شرط که در روز مشخص شده پست شوند. 

چالش امسال از 7 مارس تا 11 آوریل است، پس طراحی‌های‌تان را آماده کنید!