کارگاه تکنیک‌های پنهان InDesign؛ در طراحی تقویم و سررسید

کارگاه تکنیک‌های پنهان InDesign؛ در طراحی تقویم و سررسید

طراحی تقویم و سررسید یکی از اقلام مهم طراحی گرافیک است. به همین منظور برای طراحی آن زمان زیادی صرف می‌‌شود. از طرف دیگر صرف زمان زیاد در روند طراحی، باعث شده این فرایند سخت و خسته‌‌کننده شود. در نتیجه استفاده از ابزاری...

کارگاه

توضیحات رویداد

تکنیک‌های پنهان InDesign؛ طراحی تقویم و سررسید

طراحی تقویم و سررسید یکی از اقلام مهم طراحی گرافیک است. به همین منظور برای طراحی آن زمان زیادی صرف می‌‌شود. از طرف دیگر صرف زمان زیاد در روند طراحی، باعث شده این فرایند سخت و خسته‌‌کننده شود. در نتیجه استفاده از ابزاری مانند InDesign -که برای این نوع از فعالیت‌ها ساخته شده ‌است- روند طراحی را راحت‌‌تر می‌‌کند. داشتن دانش لازم و شناخت تکنیک‌های کاربردی در InDesign باعث می‌شود که روند طراحی ساده، سریع و خلاقانه شود.


در این کارگاه، به چه موضوعاتی پرداخته می‌شود؟

در ابتدای این کارگاه توضیحاتی درباره روند شکل‌گیری تقویم و سررسید بیان شده و اصول طراحی آن، آموزش داده می‌شود. در ادامه مباحثی چون ساختار الزامی و خروجی تقویم، استفاده از Numbering و Text Flow، توضیح متغیرهای متنی و نحوه‌ی استفاده از آنها و شیوه‌ی ساخت ماه آموزش داده می‌شود. برای درک و دریافت بهتر مخاطبان تمامی مطالب به شکل یک فایل تمرینی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته تا تمامی مراحل را به صورت اجرایی تمرین کنند.  


این کارگاه برای چه کسانی است؟

طراحان گرافیک و دانشجویان رشته طراحی گرافیک


تعامل شرکت‌کنندگان چگونه است؟

تمامی مراحل این کارگاه عملی است و شرکت‌کنندگان در طول فرایند آموزش، تمامی مراحل طراحی تا اجرای یک سررسید و تقویم را طی خواهند کرد.


بهره شرکت‌کنندگان از حضور در این کارگاه چیست؟

شرکت‌کنندگان این کارگاه یاد خواهند گرفت که چگونه با شناخت ابزارها و تسلط بیشتر بر نرم افزار InDesign می‌توانند سریع، راحت و خلاق یک سررسید یا تقویم طراحی کنند.



برای شرکت در این کارگاه باید چه توانمندی‌هایی داشت؟

آشنایی  مقدماتی با نرم‌افزار InDesign

آشنایی با صفحات و مفاهیم اولیه استایل‌ها.


زمان برگزاری
یکشنبه 31 شهریور 98
17:00 - 20:00
برگزار شد
آدرس محل برگزاری
تهران, تهران, تجریش، چهارراه قدس، ابتدای خ نیاوران، کوچه نخست (روبروی شهرداری)، بن بست اول (سمت راست)، پ ۳۶
ارائه دهندگان این رویداد
کیان اشرافی
کیان اشرافی

انتخاب جایگاه

قابل خرید انتخاب موقت شما در حال خرید توسط دیگران فروخته شده غیرقابل فروش

پایان مهلت ثبت نام!

مهلت ثبت نام در این رویداد به پایان رسیده است، جهت مطلع شدن از برگزاری مجدد این کارگاه، نام خود را با زدن بر روی کلید "رزرو کارگاه" در لیست رزرو قرار دهید.