پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش کارگاه 2 روزه «انیمیت مکانیک بدن از رفرنس تا فاینال»

گزارش کارگاه 2 روزه «انیمیت مکانیک بدن از رفرنس تا فاینال»

سه شنبه 1 بهمن 98

کارگاه 2روزه «انیمیت مکانیک بدن از رفرنس تا فاینال» در در روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 دی با حضور آریاسب فیض در مدرسه اینورس برگزار شد.



روز اول کارگاه، با معرفی شرکت‌کنندگان و ارائه‌دهنده آغاز شد. در این بخش هر کدام از افراد درباره فعالیت‌ها، سوابق کاری و دلیل حضورشان در کارگاه صحبت کرده و با هم آشنا شدند. پس از آن صحبت‌هایی مختصر در خصوص انیمیشن و مراحل تولید آن آغاز شد. آریاسب فیض گفت: «در این کارگاه به صورت متمرکز بر Animate که یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار تولید انیمیشن است می‌پردازیم و با هم شات مکانیک بدن را تجربه می‌کنیم.»





در اولین بخش‌های کار توضیحاتی در خصوص انجام درست کار و تکنیکهای فنی لازم برای به پیش بردن انیمیت مطرح شد. پس از آن با پخش چند کار، هنرجویان به بحث و گفتگو مشغول شده و نظرات خود را با هم در میان گذاشتند. بعد از آن این کارها به صورت جمعی و دقیق‌تر بررسی شده و تفاوت‌های یک انیمیت خود و یک انیمیت بد برای شرکت‌کنندگان شرح داده شد. این بخش به آنان الزامات و شرایط یک انیمیت خوب را نشان داد. 




در ادامه این کارگاه، آنالیز رفرنس و مراحل بعدی چون Blocking و Polish کار انیمیت مورد تمرکز قرار گرفته و هنرجویان این بخش‌ها را به خوبی آموختند. در بخش‌های بعدی هنرجویان مهارت‌هایی مانند روان کردن شات‌های مکانیک بدن و قوی شدن بدن و حل کردن مشکلات Spline را آموختند.




شرکت‌کنندگان در کارگاه 2روزه «انیمیت مکانیک بدن از رفرنس تا فاینال» ریزه‌کاری‌ها و فنون انجام انیمیت را آموخته و برای اجرای یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک انیمیشن حاضر شدند.