پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
شمارش معکوس تا طرح تخفیفی و قرعه‌کشی اینورس!

شمارش معکوس تا طرح تخفیفی و قرعه‌کشی اینورس!

سه شنبه 26 اسفند 99

همزمان با شروع سال نو، برای تمامی دوره‌های اینورس کد تخفیف در نظر گرفته‌ایم که بدون محدودیت بتوانید به ازای خرید هر دوره 200 هزار تومان تخفیف بگیرید!


در کنار ارائه کد تخفیف برای همه دوره‌ها، یک قرعه‌کشی جذاب با جوایز ویژه نیز برای هنرجویان در نظر گرفته شده که به زودی جزئیات آن منتشر می‌شود. زمان شروع این طرح از 29 اسفند است و تا 13 فروردین ماه ادامه دارد. پس آماده ورود به میدان و اتفاقات نوروزی اینورس باشید.


خبر خوش دیگر برای هنرجویان اینورس، افزایش مدت زمان استفاده از خدمات دوره‌های آنلاین، از ۶ ماه به ۱ سال است. بنا به درخواست‌های شما و در جهت بهبود کیفیت فرایند آموزشی، مدت زمان استفاده از خدمات دوره‌ها، از ۶ ماه به ۱ سال افزایش یافته؛ به این ترتیب، تا ۱ سال پس از تهیه دوره فرصت دارید تا تمرین‌های خود را ارسال کرده و از فیدبک مدرس استفاده کنید و در نهایت گواهی پایان دوره را دریافت نمایید.


این امکان برای تمامی هنرجویان مدرسه اینورس است و تمام افرادی که دوره‌های آنلاین را از قبل تهیه کرده‌اند نیز تا پایان اسفند ۱۴۰۰ فرصت استفاده از این خدمات را دارند. توجه داشته باشید که افزایش زمان استفاده از خدمات دوره، برای ارسال تمرین «دریافت مدرک پایان دوره»، «شرکت در دوره‌های حضوری پیشرفته» و «رشته‌های آنلاین» است. دوره‌های آنلاین بعد از خرید در پنل شما خواهد ماند و هیچ زمانی حذف نمی‌شوند و همیشه می‌توانید به محتوای دوره خود دسترسی داشته باشید.


در روز 29 اسفند منتظر باشید و دوستان‌تان را هم بی‌خبر نگذارید! 


برای آشنایی بیشتر با دوره‌های آنلاین به وب‌سایت مدرسه آنلاین اینورس مراجعه کنید.

https://online.inverseschool.com