پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
Adobe حق مالکیت Workfront را بدست آورد

Adobe حق مالکیت Workfront را بدست آورد

دوشنبه 29 دی 99

Adobe رسما خبر از اتمام خرید Workfront داد که پلتفرمی پیشرو در زمینه‌ی مدیریت کار برای بازاریابان است. این پلتفرم بیش از ۳٬۰۰۰ مشتری و یک میلیون کاربر دارد. با تحت مالکیت قرار گرفتن Workfront توسط Adobe، بازدهی، همکاری و بهره‌وری بیشتری برای تیم‌های بازاریابی به ارمغان خواهد آمد.


این دو کمپانی با هم‌افزایی قوی محصولات و بیش از هزار مشتری مشترک شامل Under Armour، Nordstrom، Prudential Financial، T-Mobile و The Home Depot، یک همکاری بسیاری قوی را بوجود آورده‌اند.


Workfront در زمینه تنظیم گردش کاری بازاریابی، یکه‌تاز است. پلتفرم Workfront چابک بوده و منحصرا برای سازمان‌ها معماری شده است. این پلتفرم دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای یکپارچه‌سازی است که می‌تواند به راحتی نیازهای مختلف شرکت‌ها با هر اندازه‌ای را برآورده کند.



Workfront به APIهایی مجهز است که امکان اتصال بدون وقفه به Adobe Creative Cloud و Adobe Experience Cloud را فراهم می‌کند، دو سرویسی که به استانداردهای جهانی برای گردش کار خلاق و مدیریت تجربه‌ی مشتری تبدیل شده‌اند.


درباره‌ی Workfront

Workfront در زمینه‌ی مدیریت کار سازمان‌ پیشرو بوده و مورد اعتماد بیش از ۳٬۰۰۰ کمپانی، یک میلیون کاربر و هر ۱۰ برند برتر جهان است. Workfront تاسیس شده تا به مردم، تیم‌ها و شرکت‌ها کمک کند تا بتوانند به بهترین شکل کار کنند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.workfront.com مراجعه کنید.