پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی کالکشن»

گزارش ژوژمان پایان دوره «طراحی کالکشن»

شنبه 2 آذر 98

ژوژمان پایان دوره «طراحی کالکشن» در روز جمعه 24 آبان 98، در مدرسه فشن اینورس برگزار شد. 


در این رویداد، هنرجویان کارهایی را که براساس مهارت‌های کسب شده در طول دوره آماده کرده بودند، برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشتند.




هر هنرجو، کالکشنی را به عنوان پروژه پایانی خود آماده کرده بود. هر کالکشن، در ابتدا شامل شش دست لباس بوده که با کمک مدرس دوره، مهرآرا مولوی، سه دست لباس (Look)، انتخاب شده و برای این ژوژمان به مراحل نهایی و دوخت رسیدند؛ که دوتای آن‌ها در طول ترم و یکی از آن‌ها برای این ژوژمان تهیه شده بود. همچنین در کنار هر کالکشن، Sketchbook آن نیز، برای دید علاقه‌مندان به نمایش درآمده بود.





از نظر مدرس این دوره، مهرآرا مولوی، دوره «طراحی کالکشن» برای افرادی طراحی شده که با الگوسازی و دوخت، حداقل آشنایی نسبی را دارند و با ورود به این دوره می‌توانند Portfolioای نسبتاً کامل برای خود ایجاد کنند. 




مهرآرا مولوی در خصوص نمونه‌کارهای هنرجویان گفت، کارها با کیفیت بالایی تهیه شده بودند و قابلیت ارائه به بازار را نیز داشتند؛ اما نمی‌توان انتظار داشت که با حضور در این دوره سه ماهه، هنرجویان به یک فشن دیزاینر (Fashion Designer) حرفه‌ای تبدیل شوند. آن‌ها باید حداقل 4-5 سال در این حوزه کار کرده و تجربه کسب کنند تا بتوانند به صورت حرفه‌ای برای خود برند ثبت کنند. وی در پایان اضافه کرد: "اگر به تلاش خود ادامه دهند، با استعدادی که دارند، آینده روشنی در انتظارشان خواهد بود."




دوره «طراحی کالکشن» علاوه بر آموزش‌های تئوری، طراحی و ساخت یک کالکشن را به صورت مرحله به مرحله، از ایده‌پردازی تا طراحی و اجرا را به صورت عملی به هنرجویان ارائه کرده بود. در این دوره، هنرجویان شناخت پارچه‌ها، پارچه‌سازی، کار روی پارچه، پرینت، کار بر روی متقال‌ها و ... را به صورت عملی تجربه کرده و به کسب مهارت در این حوزه پرداختند. با کسب این مهارت‌ها، هنرجویان سه Look خود را دوخته و آن را آماده نمایش در ژوژمان «طراحی کالکشن» کردند.





برای آشنایی بیشتر به صفحه اختصاصی دوره «طراحی کالکشن» در سایت مدرسه اینورس مراجعه نمایید.

صفحه دوره طراحی کالکشن