پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
اقدام اخیر Skydance animation برای ارتقا تولیدات خود

اقدام اخیر Skydance animation برای ارتقا تولیدات خود

سه شنبه 28 مرداد 99

استودیو انیمیشن Skydance در اقدام اخیر خود Shane Prigmore را به سمت جدید معاون ارشد در گروه توسعه انیمیشن منصوب کرد. Prigmore که سابقه‌ی همکاری با شبکه تلویزیونی Walt Disney، استودیوهای DreamWorks و Warner Bros. و LAIKA را در کارنامه خود دارد، اکنون مسئول نظارت بر پپیشرفت فیلم‌های بلند و سریال‌های تولیدی استودیو Skydance می‌باشد.


Holly Edwards مدیر استودیو Skydance Animation نیز در واکنش به پیوستن Prigmore به تیم خود ابراز خرسندی کرد و گفت: "او یک نیروی فوق العاده برای کمک به پیشرفت ما در این زمان حساس و مهم است؛ سابقه‌های همکاری و ذهنیت خلاق او به ما ثابت کرد که می‌تواند مسیر تولیدات را به سمت پیشرفت هدایت کند."


Prigmore نیز در ادامه از سمت جدید خود احساس رضایت کرد و گفت: "نتیجه‌ی تلاش‌های Skydance برای گسترش خلاقیت و نوآوری منجر به ساخت داستان‌های متحرک و تاثیرگذار زیادی خواهد شد."



تجربه‌های Prigmore در 25 سال اخیر، شامل حضور او در صنعت انیمیشن و فیلم، تلویزیون و پروژه‌های مرتبط در قالب مجازی بوده است. تعدادی از فیلم‌هایش به همراه تیم او در Walt Disney Television Animation شامل DuckTales, Big City Greens, Amphibia  و  The Owl House می‌باشد. Prigmore در کارنامه خود افتخار دو بار برنده شدن در Annie Award را برای ساخت استاپ‌موشن Coraline و انیمیشن Croods دارد.


استودیو Skydance Animation در تولیدات آینده خود عناوین Luck به کارگردانی Peggy Holmes (Secret of the Wings، The Pirate FairySpellbound به کارگردانی Vicky Jenson و Pookoo به کارگردانی Nathan Greno را در فهرست خود دارد.