پربازدیدترین خبرها
نتیجه ای یافت نشد!
فراخوان شرکت در چهارمین رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW2020

فراخوان شرکت در چهارمین رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW2020

یکشنبه 3 آذر 98

برنامه‌ریزی‌های مدرسه اینورس برای برگزاری هرچه بهتر چهارمین دوره از رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس، IDAW2020 از هم‌اکنون آغاز شده است. طبق رویکرد همیشگی مدرسه اینورس، این دوره نیز با کیفیت و سازمان‌دهی بسیار بالا برگزار می‌شود. به همین منظور برای شرکت در این رویداد باید درخواست خود را در صفحه رویداد در وب‌سایت مدرسه اینورس ثبت کنید.

هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW رویدادی است که به منظور توسعه آموزش و ارائه خدمات آموزشی با شیوه‌های متفاوت طراحی شده است. در این رویداد علاوه بر ارائه محتوای آموزشی، ترندها و دستاوردهای جدید در هر عرصه و همین‌طور شاخه‌های جدید آن در دنیای امروز مطرح و معرفی می‌گردد. 

اولین مرحله از ساز و کار اجرا و ایجاد رویداد، تعیین موضوعات و ارائه‌دهندگان آن خواهد بود. مدرسه اینورس مانند همیشه، خلأهای بازار کار و مهم‌ترین جریان‌های روز هر حیطه را در طراحی این رویداد هدف قرار داده است. علاوه بر آن از شما می‌خواهد موضوعات و ارائه‌دهندگان مورد نظر خود را نیز پیشنهاد داده و در روند طراحی رویداد نقش فعال ایفا کنید. قطعاً موضوعات و ارائه‌دهندگانی که منتخب شما باشند برای مدرسه اینورس در اولویت خواهد بود. 

ثبت درخواست حضور در این رویداد در مرحله رزرو رایگان خواهد بود. برای شرکت در این رویداد و ثبت درخواست خود باید به صفحه رویداد در وب‌سایت مدرسه اینورس مراجعه کنید. مخاطبان می‌توانند درخواست خود را به سه عنوان شرکت‌کننده، ارائه‌دهنده و پیشنهاد ارائه‌دهنده ثبت کنند.
 
 شرکت‌کننده

شرکت‌کننده شامل افراد متخصص، علاقه‌مند، دانشجویان و هنرجویان حوزه‌های مختلف است که قصد دارند در رویداد IDAW2020 شرکت کنند. دانشجویان و هنرجویان حوزه‌های مختلف با ثبت درخواست زودهنگام می‌توانند از امتیاز ویژه خرید دانشجویی بهره‌مند شوند.

  • اگر در حوزه فعالیت خود، بیش از  7 سال سابقه کار حرفه‌ای دارید، متخصص تلقی می‌شوید.
  • علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف که قصد دارند در این رویداد شرکت کنند، باید اطلاعات خود را در بخش علاقه‌مندان وارد کنند.
  • هنرجویان و دانشجویان حوزه‌های مختلف که قصد دارند در رویداد IDAW2020 شرکت کنند، باید از بخش مربوط به رشته خود استفاده کنند. ثبت‌نام زودهنگام این دسته از افراد، شامل طرح ویژه ثبت‌نام دانشجویی خواهد بود.

پس از ورود به صفحه رویداد و انتخاب بخش مربوط به شرکت‌کننده، یکی از سه عنوان متخصص، علاقه‌مند و دانشجو را انتخاب کنید. پس از انتخاب یکی از سه عنوان، فرم مربوط به آن برای شما نمایش داده خواهد شد. در مرحله آخر باید فرم علاقه‌مندی را پر کنید. از میان لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید سه عنوان را انتخاب کرده و دو عنوان نیز به لیست اضافه نمایید. در پایان نیز با فشردن دکمه ثبت، درخواست شما ثبت می‌شود.


ارائهدهنده

بخش ارائه‌دهنده مربوط به افرادی است که احساس می‌کنند آمادگی ارائه در رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW2020 را دارا هستند. اگر احساس می‌کنید، مطلب و ایده‌ای برای ارائه در IDAW2020 دارید، در این بخش اطلاعات خود را ثبت کنید. مدرسه اینورس منتظر است از ایده و ارائه فوق‌العاده شما در این رویداد بهره ببرد.

برای ثبت درخواست به عنوان ارائه‌دهنده باید به صفحه رویداد IDAW2020 در وب‌سایت مدرسه اینورس مراجعه کنید. با انتخاب بخش مربوط به ارائه‌دهنده، علاوه بر درج اطلاعات فردی باید حوزه تخصص، موضوع مورد ارائه، رزومه و بخش مختصری از ارائه خود را در این بخش مشخص کنید. پس از درج این اطلاعات، قادر به ثبت درخواست خواهید بود. پس از بررسی موضوع مورد ارائه و سوابق شما، مدرسه اینورس با شما تماس خواهد گرفت.


پیشنهاد ارائه‌دهنده

اگر می‌خواهید شخص خاصی در چهارمین رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس به ارائه بپردازد، او را به ما معرفی کنید. مشارکت در این بخش می‌تواند به پربار شدن هرچه بیش‌تر این رویداد کمک کند. 

برای ثبت درخواست پیشنهاد ارائه‌دهنده، پس از انتخاب این بخش در صفحه رویداد، علاوه بر اطلاعات شخصی خود، می‌توانید نام ارائه‌دهنده، حوزه تخصص ایشان و موضوع ارائه را درج کنید. همچنین می‌توانید برای سهولت هرچه بیش‌تر این ارتباط، راه‌های تماس با ایشان را به مدرسه اینورس اطلاع دهید.


اخبار مربوط به رویداد هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW2020، از صفحه این رویداد و دیگر رسانه‌های مدرسه اینورس اعلام خواهد شد.

صفحه هفته هنرهای دیجیتال اینورس IDAW2020